Ziggo geeft niet wat afgesproken is
Geplaatst: 24 apr 2022 11:52
Ik had de kostbare Ziggo Complete en stapte over naar Ziggo Standaard.
De Next box modem had ik staan, die had ik willen houden.
Nou Ziggo XL, die kostbaar is in standby modes, wordt niet geleverd. Ik zou een nieuwe Next box ontvangen, leek me onnodig, maar dan had ik weer een nieuw apparaat.
Er werd toch een pakket geleverd met de Mediabox XL. Weer gebeld, dat was een foutje bij de distributie de Next zou geleverd worden, de XL retour.
Ik gaf aan dat de verbinding na twee weken afgesloten zou worden, dat wil ik uiteraard niet, maar dat zou niet gebeuren.
Helaas, geen beeld
.
Weer gaan bellen.
De XL hoort bij het standaard abonnement, dus andere/meerdere collega's hadden mij verkeerd geadviseerd.
Nu de keuze, alles terugdraaien, weer tegen de € 90 betalen of de XL aansluiten. De Next kon, zelfs een nog kleinere versie, maar dan € 19.95 aansluitkosten.
Binnen drie dagen kunnen ze sowieso niets activeren.
Is de mondelinge toezegging, van twee medewerkers niet bindend. Heb ik recht de next, zonder aansluitkosten te ontvangen (of die ik al heb staan gewoon activeren).
Er wad een medewerker die verzekerde mij dat de XL, met de hoge kosten in standby versie niet meer gebruikt zal worden.
Nu dus geen tv, Ziggo houdt zich niet aan de gemaakte afspraken, zelfs bevestigd door meerdere medewerkers.
Wat is mijn recht.
Is het voor Ziggo werkelijk niet mogelijk een aansluiting spoedig te activeren op de mediabox die ik heb?
De Next box modem had ik staan, die had ik willen houden.
Nou Ziggo XL, die kostbaar is in standby modes, wordt niet geleverd. Ik zou een nieuwe Next box ontvangen, leek me onnodig, maar dan had ik weer een nieuw apparaat.
Er werd toch een pakket geleverd met de Mediabox XL. Weer gebeld, dat was een foutje bij de distributie de Next zou geleverd worden, de XL retour.
Ik gaf aan dat de verbinding na twee weken afgesloten zou worden, dat wil ik uiteraard niet, maar dat zou niet gebeuren.
Helaas, geen beeld
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Weer gaan bellen.
De XL hoort bij het standaard abonnement, dus andere/meerdere collega's hadden mij verkeerd geadviseerd.
Nu de keuze, alles terugdraaien, weer tegen de € 90 betalen of de XL aansluiten. De Next kon, zelfs een nog kleinere versie, maar dan € 19.95 aansluitkosten.
Binnen drie dagen kunnen ze sowieso niets activeren.
Is de mondelinge toezegging, van twee medewerkers niet bindend. Heb ik recht de next, zonder aansluitkosten te ontvangen (of die ik al heb staan gewoon activeren).
Er wad een medewerker die verzekerde mij dat de XL, met de hoge kosten in standby versie niet meer gebruikt zal worden.
Nu dus geen tv, Ziggo houdt zich niet aan de gemaakte afspraken, zelfs bevestigd door meerdere medewerkers.
Wat is mijn recht.
Is het voor Ziggo werkelijk niet mogelijk een aansluiting spoedig te activeren op de mediabox die ik heb?