Gordijnen Kwantum niet bezorgd, geen communicatie
Geplaatst: 02 mei 2022 12:52
Op 9 januari heb ik 6 maatwerkgordijnen besteld bij de Kwantum en deze zouden op 15 februari worden bezorgd. Vrije dag genomen en de avond van te voren mails ontvangen van Kwantum en bezorgbedrijf dat de gordijnen tussen 2 en 4 bezorgd zouden worden. Niks bezorgd, alleen een telefoontje van de bezorger dat bedoeld was voor een andere klant waarin me werd meegedeeld dat mijn bestelling niet was aangekomen (?). Geen reactie van Kwantum gehad.
Lang verhaal kort: in maart zijn 2 van de 6 gordijnen bij mij bezorgd en sindsdien zijn de andere 4 'kwijt'. Ik heb precies 1 mailtje en 1 telefoontje van Kwantum ontvangen dat ze zo spoedig mogelijk worden bezorgd. Om de twee weken bel ik en krijg dan vooral heel geïrriteerde medewerkers aan de lijn. "We zijn er mee bezig mevrouw en het helpt niet als u daar steeds over belt" is zo ongeveer de strekking.
Geen verontschuldiging, alleen de mededeling dat ze ermee bezig zijn. Terwijl uit hun reacties blijkt dat ze geen idee hebben waar mijn gordijnen zich bevinden.
Vorige week heb ik maar een mail gestuurd waarin ik aangaf Radar in te schakelen en opeen was er binnen notime reactie. -Uw gordijnen zijn overgedragen aan de bezorger!-
We zijn een week verder, de bezorger weet van niks, ik heb geen gordijnen en de wederom geïrriteerde medewerker van Kwantum geeft ook toe dat ze gordijnen niet zijn overgedragen aan bezorger.
Schiet mij maar lek!
Wat me vooral heel erg stoort is dat Kwantum geen enkele verantwoordelijkheid neemt/voelt..... hun irritatie op mij richten. Hoezo??
Ik hoef mijn geld niet terug, ik wil gewoon gordijnen!
Lang verhaal kort: in maart zijn 2 van de 6 gordijnen bij mij bezorgd en sindsdien zijn de andere 4 'kwijt'. Ik heb precies 1 mailtje en 1 telefoontje van Kwantum ontvangen dat ze zo spoedig mogelijk worden bezorgd. Om de twee weken bel ik en krijg dan vooral heel geïrriteerde medewerkers aan de lijn. "We zijn er mee bezig mevrouw en het helpt niet als u daar steeds over belt" is zo ongeveer de strekking.
Geen verontschuldiging, alleen de mededeling dat ze ermee bezig zijn. Terwijl uit hun reacties blijkt dat ze geen idee hebben waar mijn gordijnen zich bevinden.
Vorige week heb ik maar een mail gestuurd waarin ik aangaf Radar in te schakelen en opeen was er binnen notime reactie. -Uw gordijnen zijn overgedragen aan de bezorger!-
We zijn een week verder, de bezorger weet van niks, ik heb geen gordijnen en de wederom geïrriteerde medewerker van Kwantum geeft ook toe dat ze gordijnen niet zijn overgedragen aan bezorger.
Schiet mij maar lek!
Wat me vooral heel erg stoort is dat Kwantum geen enkele verantwoordelijkheid neemt/voelt..... hun irritatie op mij richten. Hoezo??
Ik hoef mijn geld niet terug, ik wil gewoon gordijnen!