Problemen met rechtsbijstand SAR
Geplaatst: 13 mei 2022 18:02
Stichting Achmea rechtsbijstand (SAR) is onbetrouwbaar gebleken. Ik heb al maanden een geschil met de SAR over het kostenbudget bij de SAR weet men zogenaamd niet of en hoeveel budget er voor mijn zaak beschikbaar is.
Ondanks dat ik als gesprekspartner o.a. digitale opname heb gemaakt van uitspraken en afspraken, weet men zich niet aan gemaakt afspraken te houden. Mijn advocaat maakt overuren aan de discussies met de SAR tijd en geld welke eigenlijk aan de aangebrachte zaak zou moeten worden besteed. Ondertussen loopt mijn geschil met de wederpartij hierdoor ernstige vertraging en schade op.
In bijlage transcripties (slecht een selectie)waaruit blijkt dat de behandelaar van de SAR op 22 december 2021 herhaald toezegt om telefonisch contact op te nemen met de advocaat omtrent het budget. En de SAR vervolgens op merkwaardige wijze op 18 januari 2022 zich op het standpunt stelt dat dit nooit gezegd is en dat alles verkeerd is opgevat …terwijl in ondubbelzinnige bewoording... klip en klaar te beluisteren valt dat er een keiharde afspraak is gemaakt door de SAR, maar waar men zich niet aan heeft willen houden.
De SAR weet het verhaal dan zo te verdraaien alsof dan de verzekerde en de advocaat het bij het verkeerde eind hebben.
Bij het uitblijven van het contact blijft er onduidelijkheid, en dus geen budget waarbij de zaak volledig stil blijft liggen. Dit is geen rechtsbijstand maar rechtsweerstand. Tegenwerken en er alles aan doen om maar geen rechtsbijstand te verlenen, kennelijk het verdienmodel.
Ook het advocatenkantoor heeft haar ongenoegen meermaals zijn geuit over de aanhoudende verdraaiingen vanuit de zijde van de SAR
De klachtenafdeling van de SAR is niet objectief, en verschuild zich achter allerlei drogredenen om maar niet inhoudelijk te hoeven reageren op het falen binnen de SAR . Ik ben zeer teleurgesteld en raad iedereen sterk af om een verzekering bij de SAR (Achmea) af te sluiten.
Ondanks dat ik als gesprekspartner o.a. digitale opname heb gemaakt van uitspraken en afspraken, weet men zich niet aan gemaakt afspraken te houden. Mijn advocaat maakt overuren aan de discussies met de SAR tijd en geld welke eigenlijk aan de aangebrachte zaak zou moeten worden besteed. Ondertussen loopt mijn geschil met de wederpartij hierdoor ernstige vertraging en schade op.
In bijlage transcripties (slecht een selectie)waaruit blijkt dat de behandelaar van de SAR op 22 december 2021 herhaald toezegt om telefonisch contact op te nemen met de advocaat omtrent het budget. En de SAR vervolgens op merkwaardige wijze op 18 januari 2022 zich op het standpunt stelt dat dit nooit gezegd is en dat alles verkeerd is opgevat …terwijl in ondubbelzinnige bewoording... klip en klaar te beluisteren valt dat er een keiharde afspraak is gemaakt door de SAR, maar waar men zich niet aan heeft willen houden.
De SAR weet het verhaal dan zo te verdraaien alsof dan de verzekerde en de advocaat het bij het verkeerde eind hebben.
Bij het uitblijven van het contact blijft er onduidelijkheid, en dus geen budget waarbij de zaak volledig stil blijft liggen. Dit is geen rechtsbijstand maar rechtsweerstand. Tegenwerken en er alles aan doen om maar geen rechtsbijstand te verlenen, kennelijk het verdienmodel.
Ook het advocatenkantoor heeft haar ongenoegen meermaals zijn geuit over de aanhoudende verdraaiingen vanuit de zijde van de SAR
De klachtenafdeling van de SAR is niet objectief, en verschuild zich achter allerlei drogredenen om maar niet inhoudelijk te hoeven reageren op het falen binnen de SAR . Ik ben zeer teleurgesteld en raad iedereen sterk af om een verzekering bij de SAR (Achmea) af te sluiten.