Garuda houdt zich niet aan de internationale regels voor refunding
Geplaatst: 18 mei 2022 10:54
Garuda houd zich niet aan de Europese refund-regels.
Garuda annuleerdtop 1 april de tickets .Ik verzoek 14 april een refund. Reactie u heeft bij Tick.NL geboekt daar moet u een verzoek indienen. Wij willen wel een open ticket verstreken prijs blijft ongewijzigd kosteloos u krijg hulp van ons, dus dat word in April 2022 boeken.
Garuda bericht dat een open ticket niet mogelijk is daar er is april 2021 Refund aangevraagd. Ik moet met Tix het probleem oplossen. Even voor alle duidelijkheid ik heb nooit een refund aangevraagd. Het systeem bij Garuda kan ook een copy van dat verzoek produceren . Krijg plots naar 2 jaar bericht van Tix dat zij voor mij een voucher hebben en dat ik mag kiezen Refund of voucher. Ondanks divers verzoeken blijf Garuda het antwoord schuldig en op het aanbod voor een open ticket.Voor alle duidelijkheid Garuda heeft deze open ticket per mail bevestigd,Zij gaan voorbij aan de europese regels dat als de Vlieg maatschappij anuleerd ondanks dat er via Tix geboekt is moet Garuda Refund geven of omboeken Zie ILT regels overheid (Inspectie Leefomgeving en transport. Garuda heeft totaal geen begrip voor deze situatie en kom met geen enkele redelijk voorstel Inmiddels is de correspondentie gedeeld met Tros radar. Op mijn reactie dat ze zicht aan de europese regels moeten was het van je bekijk het maar.
Bewerk
Garuda annuleerdtop 1 april de tickets .Ik verzoek 14 april een refund. Reactie u heeft bij Tick.NL geboekt daar moet u een verzoek indienen. Wij willen wel een open ticket verstreken prijs blijft ongewijzigd kosteloos u krijg hulp van ons, dus dat word in April 2022 boeken.
Garuda bericht dat een open ticket niet mogelijk is daar er is april 2021 Refund aangevraagd. Ik moet met Tix het probleem oplossen. Even voor alle duidelijkheid ik heb nooit een refund aangevraagd. Het systeem bij Garuda kan ook een copy van dat verzoek produceren . Krijg plots naar 2 jaar bericht van Tix dat zij voor mij een voucher hebben en dat ik mag kiezen Refund of voucher. Ondanks divers verzoeken blijf Garuda het antwoord schuldig en op het aanbod voor een open ticket.Voor alle duidelijkheid Garuda heeft deze open ticket per mail bevestigd,Zij gaan voorbij aan de europese regels dat als de Vlieg maatschappij anuleerd ondanks dat er via Tix geboekt is moet Garuda Refund geven of omboeken Zie ILT regels overheid (Inspectie Leefomgeving en transport. Garuda heeft totaal geen begrip voor deze situatie en kom met geen enkele redelijk voorstel Inmiddels is de correspondentie gedeeld met Tros radar. Op mijn reactie dat ze zicht aan de europese regels moeten was het van je bekijk het maar.
Bewerk