Pagina 1 van 1

Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 20 mei 2022 17:22
door anonymoustly
Op de 16e heb ik een bestelling op deze website gedaan, deze heb ik nog altijd niet gekregen, noch track en trace. Op emails krijg ik geen reactie en per telefoon is de webshop uberhoud niet te bereiken.

Heeft iemand ervaring met deze webshop? en Shopify?

Dit is mijn 2de bestelling bij Snoepert, de 1ste liep ook al behoorlijk in de soep maar heb ik uiteindelijk toch gekregen met gratis zak snoep als plijster op de wonde.
Daarnaast had ik ook problemen met een andere shop van Shopify, boogiesweets.nl deze is inmiddels wel offline.

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 22 mei 2022 09:35
door Jablan
Je hebt besteld. Is er een bedrag afgeschreven van je bankrekening?

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 22 mei 2022 09:35
door NeoDutchio
Geen huisnummer te vinden, geen identiteit van de ondernemer te vinden, algemene voorwaarden dat een ratjetoe is, enz, enz, enz. Bij een dergelijk bedrijf wil je toch niet kopen? En als de eerste bestelling al zo lastig gaat, waarom dan weer daar bestellen?
Shopify is een systeem waarbij je een webshop kan maken. Zij staat hier dus buiten. Vele dropshippers en vage webshopjes maken daar gebruik van. Gratis een webshop opzetten, zo veel geld als mogelijk binnen halen met zo weinig mogelijk inspanning en de webshop daarna weer laten verdwijnen. Je weet nooit met wie je zaken doet of wie er achter zit.

Daarom eerst vooraf controleren of een webshop aan de wettelijke vereisten voldoet. Doen ze dat niet, dan vooral niet bestellen.

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 22 mei 2022 11:05
door PeterPeters1966
Shopify hierbij betrekken is hetzelfde als Avrotros beschuldigen als iemand op dit forum iets heel raars zegt. Of Microsoft er bij halen als je een slechte berekening hebt gemaakt in Excel.

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 22 mei 2022 11:41
door Seinhuis
Wacht een paar dagen. Wettelijk gezien heeft een bedrijf 14 dagen de tijd om een bestelling te verzenden.

Na deze 14 dagen kan je het beste contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering, www.fraudehelpdesk.nl of www.juridischloket.nl.

Neem contact op met je creditcard maatschappij indien je mey je creditcard hebt betaald.

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 28 aug 2022 11:35
door Italia123456
:o Zou in 1 vd winkels verhaal gaan halen den Bosch of Beverwijkse Bazaar.

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 28 aug 2022 17:36
door Italia123456
Heb daar ook 1 x besteld, geen snoep, Geen Geld terug. Werd na meerdere malen te hebben na gevraagd gewoon geblokt....Maar kreeg wel enkele maanden later explicite app berichten van de eigenaar....Toen ik om mijn bestelling vroeg werd ik weer geblokt.....beetje jammer allemaal

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 28 aug 2022 17:48
door LectoriSalutem
Zal wel een ouwe snoepert zijn....

Re: Geen reactie van snoepert.com, frauduleus?

Geplaatst: 24 sep 2022 23:15
door anonymoustly
Na PayPal claim kreeg ik ineens de bestelling, goed en compleet, verder geen enkele compensatie gehad dit keer en ook op geen enkele email is gereageerd sindsdien. Er zat een bon bij voor korting bij een volgende bestelling, maar die was niet ingevuld. Niet dat ik er nog wil bestellen.
Jammer dat ik op deze manier mijn bestelling moest krijgen.

@NeoDutchio

Omdat het toen verder netjes was opgelost en ik vind dat een bedrijf een 2de kans verdient. Maar die 2de kans hebben ze bij mij nu dus ook verprutst.

[persoonsgegevens verwijderd door moderatie]