Klacht ATAG / Comfort installateurs Sittard
Geplaatst: 31 mei 2022 10:25
Ik wil een klacht indienen tegen ATAG / Comfort installateurs Sittard.
December 2020 was onze verwarmingsketel aan vervanging toe. Het apparaat was defect en de reparatie was te duur. Vandaar dat we besloten hebben om een nieuwe ketel n te schaffen.
Omdat wij al jaren een contract hebben met Comfort installateurs Sittard hebben zij ook een nieuwe ATAG ketel geplaatst. Bij deze ketel kregen we ook een ATAG one thermostaat met een garantie van 2 jaar.
Deze thermostaat ging november 2021 kapot. Comfort installateurs Sittard heeft toen een Honeywell thermostaat geplaatst als tijdelijke oplossing.
Een nieuwe ATAG one thermostaat zou namelijk binnen 6 weken geleverd worden. En inderdaad binnen een paar weken kregen we een kaartje van ATAG om te bellen voor een afspraak om de thermostaat te vervangen. Na gebeld te hebben kregen we te horen dat we dit kaartje nooit hadden mogen ontvangen omdat de thermostaat niet leverbaar was. Een korte tijd later kreeg mijn man een mail hoe de thermostaat gereset kon worden. Ook dat werkte niet.
We hebben geregeld telefonisch contact gehad met Comfort installateurs Sittard om te vragen wanneer de nieuwe thermostaat geleverd zou worden. Bij de tijdelijke Honeywell thermostaat moeten we namelijk elke 6 weken de batterijen vervangen want dan houdt hij ermee op!!
In januari 2022 liet Comfort installateurs Sittard ons weten dat het wel eens mei 2022 kon worden eer de nieuwe ATAG one thermostaat geleverd werd. Vandaag 31 mei 2022 contact gehad met Comfort om te vragen hoe het nu staat met de levering maar wederom is de thermostaat niet leverbaar. Ook is Comfort niet van plan de tijdelijke Honeywell thermostaat te vervangen. We zullen nog langer moeten wachten maar ze kunnen niet vertellen wanneer de levering nu wel gaat plaatsvinden.
We voelen ons niet gehoord. We worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Het om de 6 weken vervangen van de batterijen van de tijdelijke Honeywell thermostaat is ronduit belachelijk. We willen een klacht indienen bij ATAG en Comfort installateurs Sittard.
Wij kunnen ook nog begrijpen dat ATAG leveringsproblemen heeft op dit moment maar we hebben niet het idee dat Comfort installateurs Sittard moeite doet om ons probleem op te lossen. Wij moeten altijd bellen, zij zullen nooit met ons contact opnemen.
Als oplossing willen wij een goed alternatief voor onze tijdelijke Honeywell thermostaat.
Wij hopen dan ook dat er een oplossing gaat komen. Wij lopen tegen een muur aan.
Wij hopen op een reactie uwerzijds.
December 2020 was onze verwarmingsketel aan vervanging toe. Het apparaat was defect en de reparatie was te duur. Vandaar dat we besloten hebben om een nieuwe ketel n te schaffen.
Omdat wij al jaren een contract hebben met Comfort installateurs Sittard hebben zij ook een nieuwe ATAG ketel geplaatst. Bij deze ketel kregen we ook een ATAG one thermostaat met een garantie van 2 jaar.
Deze thermostaat ging november 2021 kapot. Comfort installateurs Sittard heeft toen een Honeywell thermostaat geplaatst als tijdelijke oplossing.
Een nieuwe ATAG one thermostaat zou namelijk binnen 6 weken geleverd worden. En inderdaad binnen een paar weken kregen we een kaartje van ATAG om te bellen voor een afspraak om de thermostaat te vervangen. Na gebeld te hebben kregen we te horen dat we dit kaartje nooit hadden mogen ontvangen omdat de thermostaat niet leverbaar was. Een korte tijd later kreeg mijn man een mail hoe de thermostaat gereset kon worden. Ook dat werkte niet.
We hebben geregeld telefonisch contact gehad met Comfort installateurs Sittard om te vragen wanneer de nieuwe thermostaat geleverd zou worden. Bij de tijdelijke Honeywell thermostaat moeten we namelijk elke 6 weken de batterijen vervangen want dan houdt hij ermee op!!
In januari 2022 liet Comfort installateurs Sittard ons weten dat het wel eens mei 2022 kon worden eer de nieuwe ATAG one thermostaat geleverd werd. Vandaag 31 mei 2022 contact gehad met Comfort om te vragen hoe het nu staat met de levering maar wederom is de thermostaat niet leverbaar. Ook is Comfort niet van plan de tijdelijke Honeywell thermostaat te vervangen. We zullen nog langer moeten wachten maar ze kunnen niet vertellen wanneer de levering nu wel gaat plaatsvinden.
We voelen ons niet gehoord. We worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Het om de 6 weken vervangen van de batterijen van de tijdelijke Honeywell thermostaat is ronduit belachelijk. We willen een klacht indienen bij ATAG en Comfort installateurs Sittard.
Wij kunnen ook nog begrijpen dat ATAG leveringsproblemen heeft op dit moment maar we hebben niet het idee dat Comfort installateurs Sittard moeite doet om ons probleem op te lossen. Wij moeten altijd bellen, zij zullen nooit met ons contact opnemen.
Als oplossing willen wij een goed alternatief voor onze tijdelijke Honeywell thermostaat.
Wij hopen dan ook dat er een oplossing gaat komen. Wij lopen tegen een muur aan.
Wij hopen op een reactie uwerzijds.