Bestelling geplaatst, na 1 maand pas Track & Trace code
Geplaatst: 09 jun 2022 23:38
Ik heb op 11 mei 2 (muziek) DVD'S besteld a $62,20 USD bij een Engelse website, deze zou geleverd worden binnen 3 tot 5 werkdagen.
Ik heb na zo'n 1 a 2 weken na mijn bestelling een e-mail gestuurd naar deze website via contact en ook op facebook een bericht gestuurd, geen enkele reactie, op facebook kwamen meerdere berichten binnen van klanten / mensen die niets hadden ontvangen, zelfs 1 die op 1 mei al had besteld.
Ik heb hierop een betwistingsformulier met de benodigde bijlagen verstuurd naar mijn Creditcard maatschappij aangezien ik geen vertrouwen meer had dat ik de bestelling nog zou krijgen.
De Creditcard maatschappij (abn/amro chargeback) zou dit uitzoeken, hier nog geen reactie op ontvangen tot nu toe.
Tot vandaag opeens een mail krijg van de website dat mijn bestelling is verzonden met een Track & Trace code, deze code werkt niet (word niet herkend) maar zie wel dat het vanuit Mexico moet komen, vermoed dat vanuit hier alles word verzonden.
Nu zit ik dus met een probleem van stel ik krijg mijn geld terug van mijn creditcard maatschappij en de dvd's worden toch geleverd, moet ik dan alsnog het geld weer betalen? of merken ze dit niet? Straks claimen ze het geld weer bij mij?
en het kan ook zijn dat ze een Track & trace sturen aan de creditcard maatschappij zodat ze hun geld houden met een soort van bewijs dat het verstuurd is.
Geen idee wat ik nu moet doen?
Ik heb na zo'n 1 a 2 weken na mijn bestelling een e-mail gestuurd naar deze website via contact en ook op facebook een bericht gestuurd, geen enkele reactie, op facebook kwamen meerdere berichten binnen van klanten / mensen die niets hadden ontvangen, zelfs 1 die op 1 mei al had besteld.
Ik heb hierop een betwistingsformulier met de benodigde bijlagen verstuurd naar mijn Creditcard maatschappij aangezien ik geen vertrouwen meer had dat ik de bestelling nog zou krijgen.
De Creditcard maatschappij (abn/amro chargeback) zou dit uitzoeken, hier nog geen reactie op ontvangen tot nu toe.
Tot vandaag opeens een mail krijg van de website dat mijn bestelling is verzonden met een Track & Trace code, deze code werkt niet (word niet herkend) maar zie wel dat het vanuit Mexico moet komen, vermoed dat vanuit hier alles word verzonden.
Nu zit ik dus met een probleem van stel ik krijg mijn geld terug van mijn creditcard maatschappij en de dvd's worden toch geleverd, moet ik dan alsnog het geld weer betalen? of merken ze dit niet? Straks claimen ze het geld weer bij mij?
en het kan ook zijn dat ze een Track & trace sturen aan de creditcard maatschappij zodat ze hun geld houden met een soort van bewijs dat het verstuurd is.
Geen idee wat ik nu moet doen?