Afgesproken abonnement De Gelderlander wordt niet geleverd
Geplaatst: 22 jun 2022 21:45
Graag jullie advies om uit een impasse te komen met DPG media betreffende abonnement op De Gelderlander.
Wij zijn al vanaf 24 mei telefonisch, dan wel via de mail bezig om een abonnement wat afgesproken is ook werkelijk uitgevoerd te krijgen.
We zagen op internet dat er een abonnement te krijgen was voor 5 dagen digitaal de krant lezen en een papieren zaterdagkrant voor € 4,- per week. Dat was precies wat wij zochten. We zijn al meer dan 40 jaar abonnee van dagblad De Gelderlander. Na contact met klanten service blijkt dat dit alleen mogelijk is voor nieuwe klanten. We waren het daar niet mee eens, immers wij betalen de hoofdprijs momenteel voor een papieren zaterdag krant. We kwamen er niet uit. Daarna opnieuw gebeld met klantenservice. Medewerkster stemde in met opname van het gesprek. Na overleg met haar baas werd de afspraak premium krant + zaterdagkrant € 12,44/mnd met opzegtermijn 1 maand. Er zou een mail komen met de code zodat we de krant digitaal konden lezen. Tot zo ver geen probleem. Het opgenomen gesprek hebben nog op band staan. Er kwam echter geen mail. Opnieuw gebeld, daarna werd ons meegedeeld dat het dit aanbod niet kon.
Na opnieuw diverse keren bellen en overleg Zijn weer overeengekomen € 13,.. premium en zaterdagkrant met looptijd van 3 jaar. Dus voor de tweede keer een afspraak over een abonnement.
Op 9 juni ontvangen wij een mail van De gelderlander met een abonnement. Er wordt niet vermeld wat de prijs is, wat we gaan ontvangen is ook vaag. WEER klantenservice gebeld omdat het al zo vaak mis ging.
Wat blijkt er is voor ons een abonnement afgesloten voor 6 dagen een papieren krant voor meer dan twintig euro per maand. U zult begrijpen dat wij ontploffen. Dit is toch te zot voor woorden. Dus dit abonnement zeggen wij op. Daarna weer een klacht ingediend waar wel op gereageerd wordt.
Echter de Gelderlander blijft weigeren een van de twee Afgesproken abonnementen uit te voeren. Daarnaast krijgen we nu een factuur voor 14 dagen van een abonnement wat we niet besteld hebben. Immers zij sluiten een abonnement af wat wij niet besteld hebben, wat wij direct hebben opgezegd. We komen er niet uit. Wat is jullie advies?
Wij zijn al vanaf 24 mei telefonisch, dan wel via de mail bezig om een abonnement wat afgesproken is ook werkelijk uitgevoerd te krijgen.
We zagen op internet dat er een abonnement te krijgen was voor 5 dagen digitaal de krant lezen en een papieren zaterdagkrant voor € 4,- per week. Dat was precies wat wij zochten. We zijn al meer dan 40 jaar abonnee van dagblad De Gelderlander. Na contact met klanten service blijkt dat dit alleen mogelijk is voor nieuwe klanten. We waren het daar niet mee eens, immers wij betalen de hoofdprijs momenteel voor een papieren zaterdag krant. We kwamen er niet uit. Daarna opnieuw gebeld met klantenservice. Medewerkster stemde in met opname van het gesprek. Na overleg met haar baas werd de afspraak premium krant + zaterdagkrant € 12,44/mnd met opzegtermijn 1 maand. Er zou een mail komen met de code zodat we de krant digitaal konden lezen. Tot zo ver geen probleem. Het opgenomen gesprek hebben nog op band staan. Er kwam echter geen mail. Opnieuw gebeld, daarna werd ons meegedeeld dat het dit aanbod niet kon.
Na opnieuw diverse keren bellen en overleg Zijn weer overeengekomen € 13,.. premium en zaterdagkrant met looptijd van 3 jaar. Dus voor de tweede keer een afspraak over een abonnement.
Op 9 juni ontvangen wij een mail van De gelderlander met een abonnement. Er wordt niet vermeld wat de prijs is, wat we gaan ontvangen is ook vaag. WEER klantenservice gebeld omdat het al zo vaak mis ging.
Wat blijkt er is voor ons een abonnement afgesloten voor 6 dagen een papieren krant voor meer dan twintig euro per maand. U zult begrijpen dat wij ontploffen. Dit is toch te zot voor woorden. Dus dit abonnement zeggen wij op. Daarna weer een klacht ingediend waar wel op gereageerd wordt.
Echter de Gelderlander blijft weigeren een van de twee Afgesproken abonnementen uit te voeren. Daarnaast krijgen we nu een factuur voor 14 dagen van een abonnement wat we niet besteld hebben. Immers zij sluiten een abonnement af wat wij niet besteld hebben, wat wij direct hebben opgezegd. We komen er niet uit. Wat is jullie advies?