Pagina 1 van 1

Ziggo en contract zonder akkkoord toegestuurd

Geplaatst: 28 jun 2022 17:08
door rafke56
Vandaag was ik in Mijn Ziggo aan het kijken naar een andere samenstelling van mijn abonnement. Ik kreeg een prijsoverzicht met extra éénmalige kosten €19,95. En dit terwijl ik denk meer dan 20 jaren een abonnement heb bij Ziggo/Home.Dat viel mij zo tegen, dat ik naar andere providers ben gaan kijken. Tot mijn verbazing ontving ik een nieuw contract zonder, dat ik e.e.a. had bevestigd. Probeer dan maar de klantenservice te bereiken met het vermelde nummer 088 etc. Dit nummer moest ik bellen om mijn contract te annuleren. Eindelijk kom ik er door en de dame zag geen nieuw contract in haar administratie en ik moest morgen nog maar eens proberen. Terwijl zij mij ten onrechte een nieuw contract hadden gestuurd. Dit is de omgekeerde wereld. Ik ga nu kijken of ik mijn oorspronkelijk contract kan beëindigen.

Re: Ziggo en contract zonder akkkoord toegestuurd

Geplaatst: 29 jun 2022 16:00
door Moneyman
Warrig verhaal. Ik krijg eerder de indruk dat je zelf onbedoeld allerlei wijzigingen in gang hebt gezet.

Denken dat je meer rechten hebt dan een ander omdat je lang klant bent is helaas een duidelijke misvatting. Probeer gewoon het probleem op te lossen in plaats van direct maar alles over te zetten naar een ander. Een ander is niet beter (overal komen dit soort zaken voor).

Re: Ziggo en contract zonder akkkoord toegestuurd

Geplaatst: 29 jun 2022 16:15
door reggie2
Stuur eens via Facebook een pb berichtje naar ziggo, daar reageren ze vrij snel.

Re: Ziggo en contract zonder akkkoord toegestuurd

Geplaatst: 29 jun 2022 16:23
door Methusalah
rafke56 schreef:
28 jun 2022 17:08
VTot mijn verbazing ontving ik een nieuw contract zonder, dat ik e.e.a. had bevestigd.

Voor zo ver ik weet is dat onmogelijk zonder dat je ergens op een knopje hebt gedrukt.

Re: Ziggo en contract zonder akkkoord toegestuurd

Geplaatst: 29 jun 2022 16:26
door peter17111962
"Vandaag was ik in Mijn Ziggo aan het kijken naar een andere" Helaas gebeurt het tegenwoordig steeds vaker bij websites dat het niet
meer mogelijk is om "anoniem" te kijken wat een provider te bieden heeft. Of het nou een TV/internet provider is of een energie leverancier.
Men moet eerst perse inloggen of wel adres ingeven voordat met iets kan opzoek over prijzen. Als ik op een dergelijke website kom dan
haak ik af. Als ik als voorbeeld de huidige energieprijzen wil weten dan wil ik dat kunnen zonder dat ze mijn adres en tel nummer en mail
adres weten. Met als resultaat dat als ik alleen maar rondkijk op die site dat ik een paar dagen later een hoop mails krijg met ofwel de
tekst "Welkom bij....." of ik krijg een berg spam mailtjes en zeur telefoontjes onder etenstijd.

Re: Ziggo en contract zonder akkkoord toegestuurd

Geplaatst: 29 jun 2022 16:28
door Lady1234
De Ts was in “MijnZiggo” aan het “kijken”, nogal logisch dat ze dan de gegevens hebben.