Zeer onbeschoft Transavia
Geplaatst: 04 jul 2022 19:42
Vlucht van mijn neef voor as donderdag is plots geannuleerd. En een vervolgvlucht komt in het geding. Ik zit erbij voor de taalbarrière en het zoeken naar een alternatief.
Hij belt deze middag met Transavia en na een kwartier wachten geeft de medewerker van Transavia aan dat een andere vlucht gezocht kan worden bij hen of een andere maatschappij. Mijn neef geeft duidelijk aan: geen geld terug.
Hij zocht een vlucht bij een andere maatschappij en belt terug. Weer een kwartier wachten. Een vrouw, ze geeft haar naam niet, geeft plots aan dat er geld-terug in werking was gezet. Dat wilde hij niet, dus de vraag of de vlucht van de andere maatschappij geregeld kan worden. Mevrouw zou uitzoeken, maar hangt dan gewoon op.
Nog een keer bellen, weer een kwartier wachten. Zelfde vrouw, geeft haar naam weer niet. Met een smoesje, zet ze hem weer in de wacht, om de geschiedenis van de reservering te lezen. Hangt weer op.
Lekker.
Hij belt deze middag met Transavia en na een kwartier wachten geeft de medewerker van Transavia aan dat een andere vlucht gezocht kan worden bij hen of een andere maatschappij. Mijn neef geeft duidelijk aan: geen geld terug.
Hij zocht een vlucht bij een andere maatschappij en belt terug. Weer een kwartier wachten. Een vrouw, ze geeft haar naam niet, geeft plots aan dat er geld-terug in werking was gezet. Dat wilde hij niet, dus de vraag of de vlucht van de andere maatschappij geregeld kan worden. Mevrouw zou uitzoeken, maar hangt dan gewoon op.
Nog een keer bellen, weer een kwartier wachten. Zelfde vrouw, geeft haar naam weer niet. Met een smoesje, zet ze hem weer in de wacht, om de geschiedenis van de reservering te lezen. Hangt weer op.
Lekker.