Hunkemoller geeft geen geld terug voor niet-geleverde bh
Geplaatst: 12 jul 2022 13:49
Op 13 juni heeft de Hunkemollerwinkel in Woerden een BH voor mij besteld. Moest meteen betalen. Product zou binnen 3-4 dagen in de winkel zijn.
Het is nu 12 juli, ben inmiddels 4-5 keer inde winkel geweest. Bestelde is niet binnengekomen en men wil mij geen geld teruggeven. Er komen allerlei verklaringen:
- fout DHL dat de bestelling niet is aangekomen
- in de winkel mogen ze geen geld teruggeven, dat is de policy en het bestelde kunnen ze ook niet leveren.
- ik zal een email krijgen met een terugbetalingssleutel. Tot op heden niets gehad.
- op 11 juli hebben ze het pakket teruggekregen , dus nu zullen ze gaan betalen. Nog steeds niets gezien
- ik word van winkel naar hoofdkantoor en terug gestuurd, maar ze kunnen niet betalen dat is bedrijfspolicy.
- er wordt geschermd met AVG en met witwaspraktijken, maar nog steeds geen geld terug.
Hoe krijg ik mijn geld terug. Allemaal aardige mensen, maar ze kunnen allemaal niets doen. Kunnen jullie mij helpen het geld terug te krijgen en deze procedure aan de kaak stellen?
Al vast bedankt,
Het is nu 12 juli, ben inmiddels 4-5 keer inde winkel geweest. Bestelde is niet binnengekomen en men wil mij geen geld teruggeven. Er komen allerlei verklaringen:
- fout DHL dat de bestelling niet is aangekomen
- in de winkel mogen ze geen geld teruggeven, dat is de policy en het bestelde kunnen ze ook niet leveren.
- ik zal een email krijgen met een terugbetalingssleutel. Tot op heden niets gehad.
- op 11 juli hebben ze het pakket teruggekregen , dus nu zullen ze gaan betalen. Nog steeds niets gezien
- ik word van winkel naar hoofdkantoor en terug gestuurd, maar ze kunnen niet betalen dat is bedrijfspolicy.
- er wordt geschermd met AVG en met witwaspraktijken, maar nog steeds geen geld terug.
Hoe krijg ik mijn geld terug. Allemaal aardige mensen, maar ze kunnen allemaal niets doen. Kunnen jullie mij helpen het geld terug te krijgen en deze procedure aan de kaak stellen?
Al vast bedankt,