Slechte ervaring met levering van Gadero
Geplaatst: 13 jul 2022 10:53
Hebben geen benul van klantbeleving
Een bedrijf onderscheidt zich niet door de fouten die er worden gemaakt, maar door hoe deze opgelost worden. Gardero doet geen moeite zich te verplaatsen in de klant maar vraagt van die klant zich wel te verplaatsen in hun situatie :s
Maandagochtend zou bestelnummer x bezorgd worden. Een kapschuur. Kreeg hier zondag bericht van dus was er klaar voor. De maandag komt echter een kleine pallet met enkel betonpoeren. Na bellen hoorde ik dat het wel klopte. Dat het in 2 delen bezorgd zou worden. Geen excuses dat ze dat niet gemeld hadden of dat ik voor niks uren had opgenomen. Enkel uitleg met dat het klopte dat het in 2 delen bezorgd zou worden. Als ze dat simpelweg hadden gecommuniceerd dan was het prima geweest, maar niks.
Ze zouden het dan op woensdag bezorgen zeiden ze. Normaal krijg je een dag vooraf bericht dus op dinsdag kreeg ik geen bericht van Gadero. Ik weer zelf gebeld en toen kreeg ik bericht dat ze die avond zouden komen . Er was een kans dat het niet lukte maar dan zou ik dan dinsdagmiddag bericht van krijgen en dan zouden ze woensdag komen. Erg frustrerend dat ik hier zelf achteraan moest bellen maar ok. Die dinsdagmiddag geen bericht dus ik mijn afspraken zo verzet dat ik er dinsdagavond kon zijn. Hele dinsdagavond gewacht. Geen bezorging en ook geen bericht. En uiteraard is Gadero dan dicht dus ik had geen idee waar ik aan toe was.
Die woensdagochtend moest ik werken (kan geen vrij blijven nemen voor niks) dus ik bleef bellen tussen 8 en 9 want ik wist niet of en wanneer ze dan zouden langkomen en ze zouden dan voor een dichte deur komen te staan. Uiteindelijk ook gemaild en om 08:50 kreeg ik bericht dat ze 10 minuten later er zouden zijn. Ik direct iets geregeld dat er iemand zou zijn die die beste mensen kon vertellen waar alles moest staan. gelukkig kon deze persoon. ondertussen werd ik wel gebeld door de chauffeur dat hij er was en heb hem dus aangegeven dat ik van niks wist maar dat hij even moest wachten en dat er iemand onderweg was.
3 dagdelen was ik hier aan kwijt waar 1 had volstaan als gardero gewoon fatsoenlijk had gecommuniceerd. Klachten hierover werden afgewimpeld met dat foutjes menselijk zijn en dat zoiets kan gebeuren en dat ze er toch voor hadden gezorgd da het zo snel als mogelijk geleverd werd. Gardero heeft op geen enkele manier gereageerd op dat ze klanten gewoon in het ongewisse houden en laten dan ook niet blijken begrip te hebben voor de bakken met tijd die klanten hierdoor onnodig kwijt zijn. Het gaat niet om fouten, het gaat om dat jullie helemaal niks hebben gedaan om het op te lossen. De sloot aan negatieve ervaringen hier zou ze toch moeten doen beseffen dat het niet de klant is die zeurt maar dat ze echt iets moeten doen aan hun communicatie. Ik heb 99,- moeten betalen voor deze slechte ervaring. Het zou ze sieren als ze de hand in eigen boezem staken en mij dit zouden vergoeden.
Een bedrijf onderscheidt zich niet door de fouten die er worden gemaakt, maar door hoe deze opgelost worden. Gardero doet geen moeite zich te verplaatsen in de klant maar vraagt van die klant zich wel te verplaatsen in hun situatie :s
Maandagochtend zou bestelnummer x bezorgd worden. Een kapschuur. Kreeg hier zondag bericht van dus was er klaar voor. De maandag komt echter een kleine pallet met enkel betonpoeren. Na bellen hoorde ik dat het wel klopte. Dat het in 2 delen bezorgd zou worden. Geen excuses dat ze dat niet gemeld hadden of dat ik voor niks uren had opgenomen. Enkel uitleg met dat het klopte dat het in 2 delen bezorgd zou worden. Als ze dat simpelweg hadden gecommuniceerd dan was het prima geweest, maar niks.
Ze zouden het dan op woensdag bezorgen zeiden ze. Normaal krijg je een dag vooraf bericht dus op dinsdag kreeg ik geen bericht van Gadero. Ik weer zelf gebeld en toen kreeg ik bericht dat ze die avond zouden komen . Er was een kans dat het niet lukte maar dan zou ik dan dinsdagmiddag bericht van krijgen en dan zouden ze woensdag komen. Erg frustrerend dat ik hier zelf achteraan moest bellen maar ok. Die dinsdagmiddag geen bericht dus ik mijn afspraken zo verzet dat ik er dinsdagavond kon zijn. Hele dinsdagavond gewacht. Geen bezorging en ook geen bericht. En uiteraard is Gadero dan dicht dus ik had geen idee waar ik aan toe was.
Die woensdagochtend moest ik werken (kan geen vrij blijven nemen voor niks) dus ik bleef bellen tussen 8 en 9 want ik wist niet of en wanneer ze dan zouden langkomen en ze zouden dan voor een dichte deur komen te staan. Uiteindelijk ook gemaild en om 08:50 kreeg ik bericht dat ze 10 minuten later er zouden zijn. Ik direct iets geregeld dat er iemand zou zijn die die beste mensen kon vertellen waar alles moest staan. gelukkig kon deze persoon. ondertussen werd ik wel gebeld door de chauffeur dat hij er was en heb hem dus aangegeven dat ik van niks wist maar dat hij even moest wachten en dat er iemand onderweg was.
3 dagdelen was ik hier aan kwijt waar 1 had volstaan als gardero gewoon fatsoenlijk had gecommuniceerd. Klachten hierover werden afgewimpeld met dat foutjes menselijk zijn en dat zoiets kan gebeuren en dat ze er toch voor hadden gezorgd da het zo snel als mogelijk geleverd werd. Gardero heeft op geen enkele manier gereageerd op dat ze klanten gewoon in het ongewisse houden en laten dan ook niet blijken begrip te hebben voor de bakken met tijd die klanten hierdoor onnodig kwijt zijn. Het gaat niet om fouten, het gaat om dat jullie helemaal niks hebben gedaan om het op te lossen. De sloot aan negatieve ervaringen hier zou ze toch moeten doen beseffen dat het niet de klant is die zeurt maar dat ze echt iets moeten doen aan hun communicatie. Ik heb 99,- moeten betalen voor deze slechte ervaring. Het zou ze sieren als ze de hand in eigen boezem staken en mij dit zouden vergoeden.