Pagina 1 van 1

Facturen van Yellowbrick zijn te hoog

Geplaatst: 13 jul 2022 21:13
door harpol
Wordt het niet eens tijd om dit bedrijf flink aan te pakken? Op hun eigen Facebookpagina regent het klachten. De parkeerapp is ondeugdelijk. Op klachten wordt niet gereageerd. Er worden wel facturen gestuurd die in mijn geval aantoonbaar (!!) te hoog zijn. Vervolgens wordt gedreigd met deurwaarders in plaats van de klacht netjes te onderzoeken. Vroeger maakt ik met plezier gebruik van Yellowbrick. Nu verpesten ze het voor zichzelf. Ga over naar de concurrent!

Re: Facturen van Yellowbrick zijn te hoog

Geplaatst: 18 jul 2022 10:13
door Seinhuis
U kunt het beste contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl voor hulp of advies hoe u het te veel betaalde geld terug kunt krijgen. Eventueel kunt u contact opnemen met www.anwb.nl/juridisch-advies.


Om eerlijk te zijn, ik weet niet wat u tegen dit probleem kunt doen. Natuurlijk staat het vrij om naar een andere bedrijf te gaan of een andere manier uw parkeerkosten te betalen.