Pagina 1 van 1

Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Geplaatst: 22 jul 2022 11:43
door dennis20
vanwege een aangepaste woning ivm ziekte moeten verhuizen. de internetprovider kon op dat adres niet leveren en moesten dus overstappen. Bij thuisbezorgd mijn emailadres moeten veranderen : je bent dan alles wat je gespaard hebt gewoon kwijt. Ook na intensief contact met de klantenservice doen ze niets, geen punten of stempelkaarten terug, maar ook geen enkele compensatie: ook na "onderzoek" geven ze aan wat je punten waren, maar omdat je je mailadres wijzigt ben je alles kwijt. Punt uit !

Re: Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Geplaatst: 22 jul 2022 16:45
door DeZevendeHenk
Dan toch maar weer zelf koken.

Re: Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Geplaatst: 22 jul 2022 17:04
door PeterPeters1966
Het emailadres is de key in de database voor zover ik kan zien. Volgens mij is email veranderen een nieuw account aanmaken.

Tip: neem een provider onafhankelijk email adres om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.

Re: Thuisbezorgd.nl punten gewoon weg na gewijzigd e-mailadres

Geplaatst: 22 jul 2022 17:34
door HandigeHarrie
Gewoon ophouden met bestellen bij dergelijke bedrijven.