Stella service en levering drama
Geplaatst: 26 jul 2022 16:36
eind 2021 en begin 2022 in totaal 2 ebikes gekocht bij Stella. Bij de eerste ging al van alles mis. Bij de tweede kon men niet de accu leveren die ik wilde. Hier na veel gedoe over afgesproken dat die in mei 2022 omgeruild mocht worden tegen bijbetaling. In mei hoorde ik niets en nam dus contact op. Sinds dien hebben zij 5 keer een afspraak ingepland waarbij de eerste 4 op de dag van levering aan huis door het werd afgezegd, 4 keer dus vrij nemen en thuisblijven . Toen email gezonden en herinnering, daar wordt niet op gereageerd, vandaag gebeld. Dame vertelt mij dat de 5e afspraak op 2 augustus ook niet gaat lukken, probleem met nieuw systeem, daardoor kan de accu niet naar de winkel en ook niet in de leveringsbus komen. Opsturen wil men niet. Ik moet maar gewoon wachten zegt men, doorverbinden naar een leidinggevende doet men niet, heeft geen zin, levering gaat niet lukken, terwijl ze blijkbaar wel op voorraad zijn. Ik ben echt radeloos. Net maar weer email gezonden, maar zou iedereen adviseren geen fiets bij Stella te kopen.