Pagina 1 van 1
Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd
Geplaatst: 10 aug 2022 14:44
door Vernooij RF
Ik heb een Samsung Tab S8 Ultra aangeschaft op 24 februari 2022 n.a.v. de promotie actie van Samsung. Hierbij zou ik binnen 9 weken een Book Cover Keyboard gratis ontvangen. Na 9 weken heb ik nog niets ontvangen. Ik heb gebeld met de servicedesk van Samsung en daar kreeg ik te horen, dat de Book Cover Keyboards niet op voorraad waren. Zodra ze binnen waren zou het verstuurd worden. Geen reactie van Samsung gehad. 6 weken later heb ik weer contact gezocht, maar toen kreeg ik te horen, dat ze mijn klacht naar een afdeling van Samsung hadden gestuurd, die het verder in behandeling zou nemen. Weer geen reactie van Samsung. Daarna heb ik wekelijks contact gezocht per telefoon, email, facebook, whatsapp etc met iedere keer hetzelfde verhaal. Ook nu geen enkele reactie van Samsung. Nu na bijna een half jaar heb ik nog steeds geen Book Cover Keyboard ontvangen. Heeft iemand dezelfde ervaring met Samsung? Wat kan ik het beste doen om te zorgen, dat ze hun belofte nakomen en de Book Cover Keyboard alsnog naar mij toesturen?
Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd
Geplaatst: 11 aug 2022 19:18
door Seinhuis
U kunt het beste naar de verkoper een mail sturen dat u het product binnen 14 dagen geleverd wilt hebben, zo niet dat u de koop gaat ontbinden en uw geld terug eist. Op
www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat meer informatie en een voorbeeldbrief.
Vervolgens kunt u ergens anders alsnog het product bestellen.
Indien u betaalt heeft met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie. In andere gevallen neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of
www.juridischloket.nl voor advies of hulp.
Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd
Geplaatst: 11 aug 2022 20:23
door Hophophop
Vernooij RF schreef: ↑10 aug 2022 14:44
Ik heb een Samsung Tab S8 Ultra aangeschaft op 24 februari 2022 n.a.v. de promotie actie van Samsung. Hierbij zou ik binnen 9 weken een Book Cover Keyboard gratis ontvangen. Na 9 weken heb ik nog niets ontvangen. Ik heb gebeld met de servicedesk van Samsung en daar kreeg ik te horen, dat de Book Cover Keyboards niet op voorraad waren. Zodra ze binnen waren zou het verstuurd worden. Geen reactie van Samsung gehad. 6 weken later heb ik weer contact gezocht, maar toen kreeg ik te horen, dat ze mijn klacht naar een afdeling van Samsung hadden gestuurd, die het verder in behandeling zou nemen. Weer geen reactie van Samsung. Daarna heb ik wekelijks contact gezocht per telefoon, email, facebook, whatsapp etc met iedere keer hetzelfde verhaal. Ook nu geen enkele reactie van Samsung. Nu na bijna een half jaar heb ik nog steeds geen Book Cover Keyboard ontvangen. Heeft iemand dezelfde ervaring met Samsung? Wat kan ik het beste doen om te zorgen, dat ze hun belofte nakomen en de Book Cover Keyboard alsnog naar mij toesturen?
Is het leveren van dat Book Cover ding een belofte van Samsung geweest, of van de winkel waar je de telefoon gekocht hebt?
Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd
Geplaatst: 12 aug 2022 14:30
door cornel33
Ook ik heb meegedaan aan deze actie. Binnen 4 weken had ik de cover in huis
Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd
Geplaatst: 12 aug 2022 14:51
door Hawk-Eye
vraag me af of uzelf het aktie formulier heeft ingevuld of de verkoper en dan komt de vraag, heeft verkoper dit wel gedaan of heeft uzelf een foutje gemaakt?
als verkoper dit gedaan heeft, went u tot deze en vraag hoe het zit.
Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd
Geplaatst: 12 aug 2022 15:20
door Methusalah
Seinhuis schreef: ↑11 aug 2022 19:18
U kunt het beste naar de verkoper een mail sturen dat u het product binnen 14 dagen geleverd wilt hebben, zo niet dat u de koop gaat ontbinden en uw geld terug eist. Op
www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat meer informatie en een voorbeeldbrief.
Vervolgens kunt u ergens anders alsnog het product bestellen.
Indien u betaalt heeft met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie. In andere gevallen neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of
www.juridischloket.nl voor advies of hulp.
Op welke grond? Dat keyboard is alleen maar een extratje en niet de reden dat je de tablet koopt. Ik weet niet of dit wel zo makkelijk kan stellen. En wat anderen ook zeggen, was het Samsung of die koper die deze aanbood.
Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd
Geplaatst: 14 aug 2022 12:41
door cornel33
Bij de aktie van Samsung stond ook vermeld "zolang de voorraad strekt"