Pagina 1 van 1
Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 10 aug 2022 22:27
door Steeffie
Helaas ben ik zoals velen anderen waarschijnlijk slachtoffer geworden van de oplichtings praktijken van de webshop Excitershop.
Velen hebben een Playstation 5 gekocht en deze of het geld nooit gekregen.
Deze consoles kosten €600 en hakken er dus aardig in.
Eindeloze beloftes, vooruitgeschoven deadlines en talloze smoezen ben ik opzoek naar de oplossing.
Zijn er hier meer mensen die een hak willen zetten tegen deze oplichters?
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 11 aug 2022 15:49
door NeoDutchio
Of het oplichters zijn kan ik niet over oordelen. De site ziet er niet oplichtingsachtig uit. Dat er al sinds de lancering van de PS5 leveringsproblemen zijn is niet nieuw. Elk bedrijf die PS5's aanbied krijgen maar sporadisch geleverd terwijl de vraag enorm is.
Of u anderen voor uw karretje kan gaan spannen om dit bedrijf een hak te zetten betwijfel ik. Het is uw aankoop bij een bedrijf die niet kan leveren. U kunt rustig een ultimatum aangeven waarin het geleverd moet zijn, anders ontbind u de koop. U moet dan het aankoopbedrag terug krijgen. Geven ze dat niet terug kunt u een incassobureau inschakelen.
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 11 aug 2022 16:08
door Lady1234
Als ik de reviews over hen op Trustpilot lees, zou ik er nog geen kromme spijker kopen.
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 11 aug 2022 16:50
door rvjapio
Sinds begin mei worden mensen er al opgelicht. Welkom in de club.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/e ... 04f1b57fbc
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 11 aug 2022 19:22
door Seinhuis
U kunt overwegen om naar de verkoper een mail sturen dat u het product binnen 14 dagen geleverd wilt hebben, zo niet dat u de koop gaat ontbinden en uw geld terug eist. Op
www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat meer informatie en een voorbeeldbrief.
Vervolgens kunt u ergens anders alsnog het product bestellen. Hou rekening mee dat u dan achter de wachtlijst komt te staan.
Indien u betaalt heeft met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie. In andere gevallen neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of
www.juridischloket.nl voor advies of hulp.
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 12 aug 2022 14:53
door Hawk-Eye
Steeffie schreef: ↑10 aug 2022 22:27
Helaas ben ik zoals velen anderen waarschijnlijk slachtoffer geworden van de oplichtings praktijken van de webshop Excitershop.
Velen hebben een Playstation 5 gekocht en deze of het geld nooit gekregen.
Deze consoles kosten €600 en hakken er dus aardig in.
Eindeloze beloftes, vooruitgeschoven deadlines en talloze smoezen ben ik opzoek naar de oplossing.
Zijn er hier meer mensen die een hak willen zetten tegen deze oplichters?
adres in Nederland? schrijf een brief, aangetekend EN een mail waarin u nakoming van de overeenkomst eist binnen 15 dagen, zet ook in deze brief dat als de nakoming uitblijft u uw geld terug wilt binnen deze 15 dagen en als ook dit uitblijft u de koop ontbind en de vordering uit handen zult geven aan een deurwaarder!
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 17 aug 2022 19:38
door Kingofdub
Hier ook slachtoffer. Aangifte gedaan bij politie en EU. Kijk maar eens op trustpilot om te zien hoeveel klachten er zijn door heel Europa heen. Onbegrijpelijk dat er niet wordt ingegrepen door de autoriteiten. Zoek ook maar eens op de eigenaar [persoonsgegevens verwijderd door moderatie]. Absoluut geen zuivere koffie maar oliehandelaar die mooie sier maakt in het lokale dagblad. Dit kan toch niet in een land als NL? Voor de rechter met [die eigenaar! - harde beschuldiging veranderd door moderatie]
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 26 aug 2022 10:15
door rekenbroek
Helaas ben ook ik slachtoffer geworden. De website en e-mail is nu ook offline. Afgelopen week heb ik aangifte bij de politie gedaan en bij de ACM. Ik hoop dat dit iets uithaalt en dat RADAR er ook achteraan gaat. Volgens mij is dit een grote zaak met veel slachtoffers en veel financieel verlies.
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 27 aug 2022 07:58
door Tako
Ook ik heb dezelfde ervaring.
PS5 gekocht, niet ontvangen en geen geld terug.
Dit moet toch niet kunnen.
Hoop dat ze de personen achter deze site oppakken en berechten!
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 28 aug 2022 10:19
door KB272
Helaas ben ik ook een van de slachtoffers van deze internetoplichting.
Ik heb reeds in mei een bestelling geplaats voor een PS5 met een verkoopprijs van €599.
Na anderhalve maand nog altijd geen product ontvangen en vervolgens mijn order geannuleerd.
Nu ben ik echter al sindsdien aan het wachten op mijn terugbetaling.
Ik heb reeds contact opgenomen met de consumentenbond en ook een mail gestuurd waarin binnen 7dagen de terugbetaling voldaan dient te worden aangezien ze al ruim buiten de wettelijke terugbetaaltermijn zitten.
Ook hier worden smoesjes op gegeven dat er vertragingen zijn en problemen met het systeem, en afspraken van terugbetaling worden niet nagekomen.
Vervolgens ben ik ook nog dit artikel tegengekomen waardoor ik er redelijk zeker van ben dat ik mijn geld niet meer terug zie:
https://global.techradar.com/nl-nl/news ... e-het-niet
De website exciter.shop is nu tevens offline, maar de zwendel begint gewoon weer opnieuw via de site exciter.store.
Het wordt echt tijd dat deze oplichterspraktijk wordt aangepakt, maar de politie kan mij helaas niet verder helpen.
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 28 aug 2022 22:27
door Chrisvnhv
Uit België ook [benadeeld - harde beschuldiging gewijzigd door moderatie] voor 599,99€ bij exitershop ondertussen website en e mail en klantenservice onbereikbaar er is een en groep actief om samen sterker te staan en ons zuurverdiende geld terug te eisen en te krijgen overheid komaan zeg doe iets
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 21 sep 2022 21:32
door Friton
Helaas werd mijn vrouw slachtoffer , nooit ontvangen, ook geen geld terugkrijgen.
Re: Excitershop, bestelling nooit gekregen!
Geplaatst: 02 feb 2024 12:09
door Leonard1948
Leonard#1948
Ik heb voor onze zoon op 22 december een PS5 gekocht bij TI-84 shop en met iDEAL betaald € 479,00
Bij navraag enkel als antwoord "We zijn momenteel erg druk".
Wekelijks is men kennelijk 2 uurtjes op het kantoor en als je dan [10x] belt, krijg je enkel 'in gesprek'
1x ben ik wel teruggebeld [27 dec] waarbij gezegd werd dat de PS5 snel verstuurd werd.
Toen dat niet gebeurde heb ik hem geannuleerd en gezegd dat ik het geld terug wil.
Nu blijf ik dhr Amarsingh maar met emails bestormen, maar hij is daar tot nog toe ongevoelig voor.