Matt Sleeps: echt niet bestellen!
Geplaatst: 23 aug 2022 16:51
Ik ben ontzettend ontevreden over de service van Matt Sleeps. Ik schrijf niet zo snel negatieve reviews, maar helaas geeft Matt Sleeps je geen andere mogelijkheid. Het leek me dan ook goed om potentiële kopers te waarschuwen voor dit bedrijf en de wijze waarop met consumenten wordt omgegaan.
Het begon met het plaatsen van de bestelling van een matras. Je kon op de website kiezen voor een bezorgdatum. Dit leek mij, gelet op mijn verhuizing, handig. Ik heb toen gekozen voor een bezorgdag eind juli. Aangezien eind juli naderde en ik nog steeds geen bericht had ontvangen van Matt Sleeps, heb ik er maar even achteraan gemaild. Wat bleek? Je kon helemaal geen bezorgdag kiezen, je kon enkel een verzenddag kiezen. Vanaf die dag zou het nog 4 tot 8 werkdagen duren voor de bestelling ook daadwerkelijk bij je werd bezorgd. Ontzettend onduidelijk en onlogisch dus, maar gelukkig kwam ik hier zelf op tijd achter en heb ik de verzenddag naar voren gehaald.
Vervolgens hoorden wij weer niets van Matt Sleeps, ook niet nadat de 8 werkdagen waren gepasseerd. Enkel een link van de vervoerder (GLS), waar niet uit bleek wanneer het matras zou worden bezorgd. Ondertussen was ik allang verhuisd en moest ik noodgedwongen op een luchtbed slapen. Ik heb wederom contact opgenomen met Matt Sleeps. Na meerdere telefoontjes en e-mails, heeft Matt Sleeps (met de nodige pijn en moeite) kunnen achterhalen dat de vervoerder al bij ons was langs geweest maar wij niet thuis waren. Ik heb hier geen bericht of briefje over ontvangen. Matt Sleeps schoof het wederom van zich af: dit zou een manco van de vervoerder zijn. Er zou een nieuw bezorgmoment ingepland worden.
Vanaf dat moment heb ik tientallen keren (!) gemaild en gebeld met Matt Sleeps. Beloofde bezorgdata werden niet nagekomen (waardoor wij voor niets thuisbleven), bezorgdata werden gewijzigd zonder dit met ons af te stemmen, Matt Sleeps kon niet vertellen wanneer het dan wel zou worden bezorgd, Matt Sleeps kon geen contact krijgen met de vervoerder en kon ons daardoor eigenlijk niets vertellen, er was sprake van miscommunicatie tussen het distributiecentrum van Matt Sleeps en de vervoerder, het matras werd zonder ons medeweten teruggestuurd naar Matt Sleeps, etc. etc. etc. Echt drama.
Ondertussen heeft Matt Sleeps geen enkele keer de verantwoordelijkheid genomen. Bij ieder contact geeft Matt Sleeps aan dat het niet hun fout is, maar die van de vervoerder. En dat ze daarom ook geen compensatie kunnen bieden voor het feit dat ik nog steeds geen matras heb en op een luchtbed slaap. Complete arrogantie. Matt Sleeps heeft vervolgens nog een nieuwe vervoerder ingeschakeld, maar ook daar gaat alles mis.
Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen matras, terwijl ik 26 juli 2022 had gekozen als bezorgdatum (maand eerder). Ik heb besloten de bestelling te annuleren. Ik wil iedereen dan ook waarschuwen voor Matt Sleeps. Het klinkt allemaal heel mooi, ze hebben een mooie website, en de prijs is scherp. Maar het is het niet waard. De service is ontzettend slecht en er worden geen concrete oplossingen geboden. Ook wordt er geen verantwoordelijkheid genomen.
Conclusie: bestel hier niet je matras! Je bent beter af bij ieder ander bedrijf.
Het begon met het plaatsen van de bestelling van een matras. Je kon op de website kiezen voor een bezorgdatum. Dit leek mij, gelet op mijn verhuizing, handig. Ik heb toen gekozen voor een bezorgdag eind juli. Aangezien eind juli naderde en ik nog steeds geen bericht had ontvangen van Matt Sleeps, heb ik er maar even achteraan gemaild. Wat bleek? Je kon helemaal geen bezorgdag kiezen, je kon enkel een verzenddag kiezen. Vanaf die dag zou het nog 4 tot 8 werkdagen duren voor de bestelling ook daadwerkelijk bij je werd bezorgd. Ontzettend onduidelijk en onlogisch dus, maar gelukkig kwam ik hier zelf op tijd achter en heb ik de verzenddag naar voren gehaald.
Vervolgens hoorden wij weer niets van Matt Sleeps, ook niet nadat de 8 werkdagen waren gepasseerd. Enkel een link van de vervoerder (GLS), waar niet uit bleek wanneer het matras zou worden bezorgd. Ondertussen was ik allang verhuisd en moest ik noodgedwongen op een luchtbed slapen. Ik heb wederom contact opgenomen met Matt Sleeps. Na meerdere telefoontjes en e-mails, heeft Matt Sleeps (met de nodige pijn en moeite) kunnen achterhalen dat de vervoerder al bij ons was langs geweest maar wij niet thuis waren. Ik heb hier geen bericht of briefje over ontvangen. Matt Sleeps schoof het wederom van zich af: dit zou een manco van de vervoerder zijn. Er zou een nieuw bezorgmoment ingepland worden.
Vanaf dat moment heb ik tientallen keren (!) gemaild en gebeld met Matt Sleeps. Beloofde bezorgdata werden niet nagekomen (waardoor wij voor niets thuisbleven), bezorgdata werden gewijzigd zonder dit met ons af te stemmen, Matt Sleeps kon niet vertellen wanneer het dan wel zou worden bezorgd, Matt Sleeps kon geen contact krijgen met de vervoerder en kon ons daardoor eigenlijk niets vertellen, er was sprake van miscommunicatie tussen het distributiecentrum van Matt Sleeps en de vervoerder, het matras werd zonder ons medeweten teruggestuurd naar Matt Sleeps, etc. etc. etc. Echt drama.
Ondertussen heeft Matt Sleeps geen enkele keer de verantwoordelijkheid genomen. Bij ieder contact geeft Matt Sleeps aan dat het niet hun fout is, maar die van de vervoerder. En dat ze daarom ook geen compensatie kunnen bieden voor het feit dat ik nog steeds geen matras heb en op een luchtbed slaap. Complete arrogantie. Matt Sleeps heeft vervolgens nog een nieuwe vervoerder ingeschakeld, maar ook daar gaat alles mis.
Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen matras, terwijl ik 26 juli 2022 had gekozen als bezorgdatum (maand eerder). Ik heb besloten de bestelling te annuleren. Ik wil iedereen dan ook waarschuwen voor Matt Sleeps. Het klinkt allemaal heel mooi, ze hebben een mooie website, en de prijs is scherp. Maar het is het niet waard. De service is ontzettend slecht en er worden geen concrete oplossingen geboden. Ook wordt er geen verantwoordelijkheid genomen.
Conclusie: bestel hier niet je matras! Je bent beter af bij ieder ander bedrijf.