Bol weigert terugbetaling na ontvangen retour
Geplaatst: 13 sep 2022 12:36
Bestelling van een monitor ter waarde van 978,— euro geretourneerd op 24 augustus volgens de retour instructies die ik van Bol heb ontvangen. Volgens track and trace is de retourzending ook afgeleverd op het opgegeven adres, op 25 augustus. Tot op heden geen terugbetaling ontvangen ondanks mijn correcte afhandeling van de retour en het nakomen van al mijn verplichtingen omtrent het retourneren van het product. Bol klantenservice geeft aan dat zij niets hebben ontvangen en dat het retourneren verantwoordelijkheid van de klant is, waardoor zij weigeren mij terug te betalen. De verantwoordelijkheid die ik als klant draag gold tot het moment dat zij mijn pakket in ontvangt hebben genomen, zoals aangegeven op de track and trace. Als zij van mening zijn dat zij het pakket niet hebben ontvangen, geeft PostNL klantenservice aan dat het verantwoordelijkheid van Bol is om dit aan te geven bij hen en dit te laten onderzoeken.
Kan iemand mij adviseren wat hierin een gepaste stap is?
Gisterenavond op 12 september een mail gestuurd met alle bewijzen en het verzoek om mij binnen vijf werkdagen terug te betalen ondat ik al mijn verplichtingen ben nagekomen en zij mijn pakket na ontvangst zijn verloren.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Meto
Kan iemand mij adviseren wat hierin een gepaste stap is?
Gisterenavond op 12 september een mail gestuurd met alle bewijzen en het verzoek om mij binnen vijf werkdagen terug te betalen ondat ik al mijn verplichtingen ben nagekomen en zij mijn pakket na ontvangst zijn verloren.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Meto