Museumkaart betaald, niet ontvangen
Geplaatst: 22 sep 2022 12:56
Goedemiddag,
Ik heb al jaren twee museumkaarten, voor mijn man en mijzelf. In juli jl. ontving ik een mail om de kaarten te verlengen. Dat heb ik gedaan op 10 augustus jl. onder betaling van bijna 120 euro. Vervolgens ontving ik de museumkaart niet. Wel een mail op 16 augustus dat de museumkaart zou worden verzonden, maar er kwam niets. Inmiddels ben ik 3 mailberichten verder richting de klantenservice van Museumkaart. Ik krijg daarop geen respons. (alleen een melding dat het bericht is ontvangen). Inmiddels heb ik drie keer gebeld met de klantenservice van Museumkaart, maar ook daar blijf ik in de wacht hangen tot ongeveer een half uur, dan hang ik op. Ik kan ook niet inloggen bij museumkaart.nl. onder vermelding van mijn kaartnummer. Ik krijg daar de melding dat mijn kaarten zijn verlopen.
Ik heb dus nu wel 120 Euro betaald, maar heb geen museum kaarten ontvangen. Ook kan ik op geen enkele wijze contact krijgen met de klantenservice. Graag uw advies wat ik nu kan doen.
Met vriendelijke groeten,
Lea van der Haven
Heerhugowaard
Ik heb al jaren twee museumkaarten, voor mijn man en mijzelf. In juli jl. ontving ik een mail om de kaarten te verlengen. Dat heb ik gedaan op 10 augustus jl. onder betaling van bijna 120 euro. Vervolgens ontving ik de museumkaart niet. Wel een mail op 16 augustus dat de museumkaart zou worden verzonden, maar er kwam niets. Inmiddels ben ik 3 mailberichten verder richting de klantenservice van Museumkaart. Ik krijg daarop geen respons. (alleen een melding dat het bericht is ontvangen). Inmiddels heb ik drie keer gebeld met de klantenservice van Museumkaart, maar ook daar blijf ik in de wacht hangen tot ongeveer een half uur, dan hang ik op. Ik kan ook niet inloggen bij museumkaart.nl. onder vermelding van mijn kaartnummer. Ik krijg daar de melding dat mijn kaarten zijn verlopen.
Ik heb dus nu wel 120 Euro betaald, maar heb geen museum kaarten ontvangen. Ook kan ik op geen enkele wijze contact krijgen met de klantenservice. Graag uw advies wat ik nu kan doen.
Met vriendelijke groeten,
Lea van der Haven
Heerhugowaard