Op de website van eegalease staat het volgende:
Wie moet zich aanmelden bij de Stichting?
Slechts de eega (echtgeno(o)te of geregistreerd partner van de effectenlease-contractanten), die de effectenlease-overeenkomst NIET hebben meeondertekend. Deze effectenlease-overeenkomsten moeten zijn aangegaan in de periode 1 februari 2000 tot 1 februari 2003 met Legio Lease, Bank Labouchere, Labouchere, Dexia Bank Nederland en/of andere rechtsvoorgangers en/of –opvolgers van één van deze vennootschappen
Als iemand meerdere overeenkomsten heeft afgesloten die buiten bovengenoemde periode zijn aangegaan en 1 overeenkomst die wel in deze periode is aangegaan, ben je dan alleen voor die ene overeenkomst eegaleaser of voor alle overeenkomsten, ervan uitgaande dat de eega niet van het bestaan van de overeekomsten afwist.
Wij kan hier duidelijkheid over verschaffen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanneer ben je eegaleaser?
Re: wanneer ben je eegaleaser?
wil hier ook graag antwoord op.
mvg bo39
mvg bo39
Re: wanneer ben je eegaleaser?
Ik heb 1 contract van voor die tijd en de advocaat heeft dit contract namens mijn partner vernietigd .
OVER EEGALEASE
Wanneer wordt er vernietigd? Legio Lease geeft aan alle rechtsgangen te doorlopen. Loop ik dan niet klem met mijn verjaringstermijn?
Vernietiging kan plaatsvinden door het versturen van een vernietigingsbrief. Een concept daarvan wordt u ter beschikking gesteld onmiddellijk na uw aanmelding. U wordt verzocht deze brief onmiddellijk aangetekend te verzenden en een kopie daarvan per post aan de Stichting Eegalease toe te zenden (Postbus 13134, 2501 EC Den Haag).
Zolang de vernietigingsbrief binnen drie jaar nadat uw eega de overeenkomst heeft getekend wordt verstuurd, loopt u niet klem met uw verjaringstermijn.
<< terug