Mkb clickservice (proximedia) dupeert ondernemers nog steeds, Klacht.nl fake site
Geplaatst: 27 sep 2022 07:26
Klacht.nl pretendeert klachten via hun site op te lossen. Niets is minder waar. De betrokken bedrijven kunnen naar believen een klacht aanmerken als zijnde "opgelost". en dat is meestal een pertinente leugen. Dat heb ik nu ook ervaren.
Ik heb bij mkb clickservice, alias proximedia, helaas een contract afgesloten waarbij ik met die vertegenwoordiger ( zij zochten mij op, ik heb hen nooit benaderd) in den treure heb besproken wat ik nodig was in mijn webshop. En ik gaf aan dat mijn budget niet ruim is, ik zou binnen paar maanden resultaat (inkomsten) krijgen. Op slinkse wijze is mij wijsgemaakt dat vanalles mogelijk zou moeten zijn en op basis daarvan contract aan gegaan. Blijkt later niets van dat alles waar te zijn. . De kans om het contract goed te bestuderen krijg je niet. Als het te lang duurt tijdens het bezoek van die zgn vertefenwoordiger gaat hij zogenaamd bellen. Van tevoren opgezet spelletje.Ik ben juist erg beperkt in mijn werkzaamheden in mijn eigen website. Er komt ook totaal geen resultaat. Mij met een dood vogeltje blij maken: " volgens de cijfers..." ja, die cijfers zeggen dus niks. Kunnen ook fictief zijn, verbaast mij dan ook niet!
Bij klacht.nl klacht ingediend want ja zij zouden voor een oplossing zorgen!! Nee, zij sturen jouw probleem door naar mkb Clickservice en na wat heen en weer geapp, kunnen of willen zij nog steeds niet de afspraken waarmaken, en zetten zij doodleuk op klacht.nl dat er een oplossing is, wat pertinent niet waar is! Ik heb nog nooit een oplossing van hen gehoord!En daarmee wordt doodleuk het dossier afgesloten!
Mijn vermoeden is door deze gang van zaken dat klacht.nl gewoon een onderdeel van Mkb clickservice is, en de gedupeerden op deze manier wel zeer gemakkelijk de mond kan snoeren!! En lijkt het net of zij een uiterst betrouwbaar bedrijf zijn die "echt meewerken met de klant om tot een oplossing te komen". Ik zou zsm bericht krijgen van de webafdeling wat de oplossing zou zijn mbt mijn probleem. Dat was ongeveer twee weken geleden, geen woord weer gehoord maar wel eisen dat ik betaal.
Nu hoef ik helemaal geen oplossing meer, de enigste oplossing is kappen met deze nare toestand. En zogenaamde contract ontbinden, want dit malafide bedrijf maakt mensen zeer bewust kapot.
Zijn hier meer mensen op deze manier daar de dupe van geworden?
Ik heb bij mkb clickservice, alias proximedia, helaas een contract afgesloten waarbij ik met die vertegenwoordiger ( zij zochten mij op, ik heb hen nooit benaderd) in den treure heb besproken wat ik nodig was in mijn webshop. En ik gaf aan dat mijn budget niet ruim is, ik zou binnen paar maanden resultaat (inkomsten) krijgen. Op slinkse wijze is mij wijsgemaakt dat vanalles mogelijk zou moeten zijn en op basis daarvan contract aan gegaan. Blijkt later niets van dat alles waar te zijn. . De kans om het contract goed te bestuderen krijg je niet. Als het te lang duurt tijdens het bezoek van die zgn vertefenwoordiger gaat hij zogenaamd bellen. Van tevoren opgezet spelletje.Ik ben juist erg beperkt in mijn werkzaamheden in mijn eigen website. Er komt ook totaal geen resultaat. Mij met een dood vogeltje blij maken: " volgens de cijfers..." ja, die cijfers zeggen dus niks. Kunnen ook fictief zijn, verbaast mij dan ook niet!
Bij klacht.nl klacht ingediend want ja zij zouden voor een oplossing zorgen!! Nee, zij sturen jouw probleem door naar mkb Clickservice en na wat heen en weer geapp, kunnen of willen zij nog steeds niet de afspraken waarmaken, en zetten zij doodleuk op klacht.nl dat er een oplossing is, wat pertinent niet waar is! Ik heb nog nooit een oplossing van hen gehoord!En daarmee wordt doodleuk het dossier afgesloten!
Mijn vermoeden is door deze gang van zaken dat klacht.nl gewoon een onderdeel van Mkb clickservice is, en de gedupeerden op deze manier wel zeer gemakkelijk de mond kan snoeren!! En lijkt het net of zij een uiterst betrouwbaar bedrijf zijn die "echt meewerken met de klant om tot een oplossing te komen". Ik zou zsm bericht krijgen van de webafdeling wat de oplossing zou zijn mbt mijn probleem. Dat was ongeveer twee weken geleden, geen woord weer gehoord maar wel eisen dat ik betaal.
Nu hoef ik helemaal geen oplossing meer, de enigste oplossing is kappen met deze nare toestand. En zogenaamde contract ontbinden, want dit malafide bedrijf maakt mensen zeer bewust kapot.
Zijn hier meer mensen op deze manier daar de dupe van geworden?