Reparatie wasmachine Samsung en Servilux
Geplaatst: 27 sep 2022 20:04
Heeft iemand ervaringen met Samsung en hun service bedrijf Servilux.
Wasmachine Samsung defect, 21 augustus contact Samsung. Machine moet gekalibreerd worden zo gezegd zo gedaan maar helpt niets.
26 augustus is er een storingsmelding gemaakt en op 7 september is er een monteur geweest. Na 5 minuten binnen te zijn geweest en 100 euro lichter moeten er onderdelen besteld worden. Op 8 september kon er een reparatie ingepland worden voor 20 september. 9 september contact gehad met servilux en men zou mij maandag 12 september terug bellen. Dit hebben ze gedaan en de machine zou 14 september gerepareerd worden als de onderdelen binnen zijn. Op 14 september gebeld met servilux hoe laat de monteur zou komen. Maar die kwam niet onderdelen niet binnen.
Geen bericht niets dus voor niets vrij genomen. Vrijdag 16 september gebeld of de onderdelen binnen waren en die waren binnen. Op 27 september de eerste mogelijkheid voor reparatie. Afspraak op 26 september bevestigd via mail en sms dat ze tussen 14:07 en 17:17 uur zouden komen.
Helaas niemand gezien en een 2e vrije dag voor niets opgenomen. Servilux is om 17 uur dicht en de klantenservice van Samsung kan niets doen omdat het service center dicht is.
Bereikbaarheid van Sevilux is al heel moeilijk als je maar aanhoud wordt daar de telefoon een keer beantwoord, steeds met hetzelfde verhaal en iedere keer 10 dagen later. Als ze je moe zijn gooien ze gewoon de hoorn op de haak. En van de kalntenservice van Samsung kun ook niets verwachten.
ze doen gewoon niets
Wasmachine Samsung defect, 21 augustus contact Samsung. Machine moet gekalibreerd worden zo gezegd zo gedaan maar helpt niets.
26 augustus is er een storingsmelding gemaakt en op 7 september is er een monteur geweest. Na 5 minuten binnen te zijn geweest en 100 euro lichter moeten er onderdelen besteld worden. Op 8 september kon er een reparatie ingepland worden voor 20 september. 9 september contact gehad met servilux en men zou mij maandag 12 september terug bellen. Dit hebben ze gedaan en de machine zou 14 september gerepareerd worden als de onderdelen binnen zijn. Op 14 september gebeld met servilux hoe laat de monteur zou komen. Maar die kwam niet onderdelen niet binnen.
Geen bericht niets dus voor niets vrij genomen. Vrijdag 16 september gebeld of de onderdelen binnen waren en die waren binnen. Op 27 september de eerste mogelijkheid voor reparatie. Afspraak op 26 september bevestigd via mail en sms dat ze tussen 14:07 en 17:17 uur zouden komen.
Helaas niemand gezien en een 2e vrije dag voor niets opgenomen. Servilux is om 17 uur dicht en de klantenservice van Samsung kan niets doen omdat het service center dicht is.
Bereikbaarheid van Sevilux is al heel moeilijk als je maar aanhoud wordt daar de telefoon een keer beantwoord, steeds met hetzelfde verhaal en iedere keer 10 dagen later. Als ze je moe zijn gooien ze gewoon de hoorn op de haak. En van de kalntenservice van Samsung kun ook niets verwachten.
ze doen gewoon niets