LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eegalease / BKR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Erik

Eegalease / BKR

Ongelezen bericht door Erik »

Die A-notering moet na de uitspraak van vandaag dus ook weg!

Zalm zei recentelijk met het BKR te gaan praten over de A notering en de belemmering die dit oplevert om een huis te kopen (dan wel wat voor lening dan ook aan te gaan). Zelf zei hij dat men hiervan geen wonderen van hoefde te verwachten, maar voor de eegaleasers moet de A notering zeker weg.

Truus2004

Re: Eegalease / BKR

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Zo, en óf ik het daar mee eens ben!

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

Erik

Mooi gesproken, maar hoe doen we dat?

Jos

Legio_Loser

Ongelezen bericht door Legio_Loser »

Blijft minimaal 5 jaar staan.
Er komt misschien wel een H'tje achter je naam van herstel, maar ga er maar vannuit dat je tot je dood geen financiering, lening, of hypotheek meer krijgt.
Voor de wet ben je namelijk gewoon een wanbetaler :cry:

impact

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Jos1,

Eerst aangetekend Dexia sommeren dit te doen. Als ze niet binnen een maand reageren of dit afwijzen dan dit aankaarten bij de geschillencommssie van het BKR. Ben benieuwd of die commissie duizenden procedures aan kan. De uitspraak van vandaag betekent een verwijdering van de A notering niet een H (herstelcode)

Ron

Ongelezen bericht door Ron »

mensen, mensen,

Waarom maakt iedereen zich toch zo druk om die BKR notering.

Het beleid dat het BKR niet wil meewerken aan een betrouwbare registratie, gaat ze opbreken. Het BKR wordt niet meer serieus genomen, omdat het systeem half gevuld is met niet herstelde Dexia meldingen. De gebruikers van het BKR systeem weten ook wel dat een mededeling van Dexia in het systeem een wassen neus is en dat het een dreigement is van Dexia teneinde geld binnen te kunnen praten.

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

Een stempel is toch een stempel, en vooral als het een onterechte stempel is steekt dat des te meer voor mensen zoals ik die nooit een stempel in mijn 49 jarige leven hebben gehad. Kwestie van eer zogezegd. verder heb ik een jaar gelden een verhoging van mijn hypo gevraagd en die is geweigerd vanwege dit stempel. Maar dat gaat ze nu tch mooi opbreken als het aan mij ligt.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 25 Aug 2004 21:22 door Legio_Loser

--------------------------------------------------------------------------------

Blijft minimaal 5 jaar staan.
Er komt misschien wel een H'tje achter je naam van herstel, maar ga er maar vannuit dat je tot je dood geen financiering, lening, of hypotheek meer krijgt.
Voor de wet ben je namelijk gewoon een wanbetaler

Ben je ernstig ziek of zeer bejaard l-loser?

Gesloten