Compensatieaanvraag bij NS International ingediend, maar antwoord kan wel 4 maanden duren
Geplaatst: 10 okt 2022 14:50
Wij hadden voor 3 personen een treinreis naar Londen geboekt. Vanaf Amsterdam met de Thalys , en vanaf Brussel met de Eurostar. Geboekt bij NS International.
De avond ervoor zagen we dat de Thalys was uitgevallen. We konden niemand meer telefonisch te pakken krijgen, dus uit noodzaak hebben we 1 trein eerder geboekt. Extra kosten 294,00 euro. Na onze reis hebben we een formulier ingevuld voor Compensatie bij vertraging bij NS International. We kregen een ontvangstbevestiging dat deze aanvraag binnen 6 weken afgehandeld zou worden. Inmiddels is dit al bijna 2 maanden geleden. Vanmorgen gebeld met de NS en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk wel 4 maanden kon duren voordat we antwoord krijgen. Geen excuus of mail dat dit wel langer kan duren. We hadden trouwens ook geen melding gehad dat de trein was uitgevallen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Want deze service vinden we wel heel slecht . Hopelijk krijgen we nog wel een reactie .
De avond ervoor zagen we dat de Thalys was uitgevallen. We konden niemand meer telefonisch te pakken krijgen, dus uit noodzaak hebben we 1 trein eerder geboekt. Extra kosten 294,00 euro. Na onze reis hebben we een formulier ingevuld voor Compensatie bij vertraging bij NS International. We kregen een ontvangstbevestiging dat deze aanvraag binnen 6 weken afgehandeld zou worden. Inmiddels is dit al bijna 2 maanden geleden. Vanmorgen gebeld met de NS en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk wel 4 maanden kon duren voordat we antwoord krijgen. Geen excuus of mail dat dit wel langer kan duren. We hadden trouwens ook geen melding gehad dat de trein was uitgevallen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Want deze service vinden we wel heel slecht . Hopelijk krijgen we nog wel een reactie .