Mediamarkt levert niet
Geplaatst: 14 okt 2022 15:40
Mijn pakketje is incompleet geleverd. Ik had een thermometer besteld, maar de verpakking was leeg. Gelijk contact opgenomen met Mediamarkt. Er wordt dan een onderzoek ingesteld en dat kan Max. 7 dagen duren. Krijg ik na 6 dagen bericht dat er een onderzoek is geweest en PostNL heeft aangegeven dat het pakketje bij het verkeerde nummer is afgegeven. Dat klopt niet, want het pakketje is bij mij bezorg, alleen incompleet. Mail 5 verstuurd, ale diverse malen contact gehad, maar nog steeds niet opgelost. Toch maar weer een poging gedaan om te bellen en weer wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Omdat PostNL heeft gezegd dat het pakje verkeerd was bezorgd, maar dat niet bleek te kloppen, wordt er weer een onderzoek ingesteld. Ik kan mijn geld terugkrijgen en opnieuw het product bestellen. Alleen is het product ondertussen € 30 duurder. Dan krijg ik een voucher voor het verschil en die kan ik bij een volgende bestelling gebruiken. Op mijn vraag of het product niet gewoon opnieuw verstuur kan worden, krijg ik nee, ondanks dat het product gewoon op voorraad is. Zegt die doos van de klantenservice ook nog dat mediamarkt niet meer verantwoordelijk is als het pakje is verstuurd. Dat klopt dus niet. De verkoper is altijd verantwoordelijk wat er ook gebeurd. Mediamarkt is by far het meest klantonvriendelijke bedrijf en weet zelfs niet een wat de wettelijke regels zijn. Mediamarkt neem je verantwoordelijkheid en zorg dat het opgelost wordt. En dan denk je dat het om iets groots gaat? Nee, het gaat om een thermometer die ten tijde van bestelling € 8,89 kostte. Gezien het aantal klachten overal over de Mediamarkt, snap ik niet waarom wij als consument hier niks aan kunnen doen. Ik begrijp niet waarom dit soort concerns hier altijd weer mee weg komen. Er moet toch een manier zijn om de handen ineen te slaan om dit soort malafide praktijken aan te pakken?