Onbeschoft 2e kans witgoed
Geplaatst: 18 okt 2022 23:19
Ik heb bij 2de kans witgoed een tafelmodel Koelkast en Vriezer gekocht.
Op de site had ik twee producten uitgekozen waar voor ik belde. Meneer had ze niet meer maar overigens zei hij twee andere soortgelijke te hebben.
Vriezer is stuk, deurtje gaat niet dicht. Klepje in de vriezer is gebroken waar tape over heen is geplakt en werd er gezegd je kan die klepjes er uit halen.
Meneer gaf mij aan om naar de Showroom in Amsterdam te komen. Na het opzoeken, zien van kassa en boos heb ik NETJES terug gebeld. Ik heb gevraagd of de producten kon laten retourneren.
Meneer werd boos en zei dat ik niet zo tegen hem moest praten terwijl ik gewoon netjes bleef.
Daarna hoorn op de haak.. werd niet meer opgenomen.
Vandaag mn vader laten bellen die is ook zwaar onbeschoft behandeld. Meneer zei dat hij zijn toon moest aanpassen precies hetzelfde verhaal. Zei dat hij niet zo een toen moest aanzetten en hing toen de telefoon op terwijl mijn vader HEEL RUSTIG praatte. Mijn pa praat altijd rustig aan de telefoon.
Vervolgens mijn vader wegdrukken en mij wel weer opnemen. Zeggen dat we irritant zijn... ik kan voor eeuwig doorgaan. Ik verwacht een terugbetaling maar Meneer wil niet meewerken..
Ga er werk van maken. Bedrijf moet gesloten worden. En wat ik hier lees is ook niet meer normaal..
Dat een bedrijf zoals dit nog bestaat na in kassa zijn geweest en boos met tim hofman en nogsteeds draait niet te geloven... maak deze fout niet en koop hier NOOIT. kijk alsjeblieft ook naar de slechte recensies..
Ook apart dat meeste positieve van mensen komen die pas hun eerste of tweede recensie geschreven hebben
Op de site had ik twee producten uitgekozen waar voor ik belde. Meneer had ze niet meer maar overigens zei hij twee andere soortgelijke te hebben.
Vriezer is stuk, deurtje gaat niet dicht. Klepje in de vriezer is gebroken waar tape over heen is geplakt en werd er gezegd je kan die klepjes er uit halen.
Meneer gaf mij aan om naar de Showroom in Amsterdam te komen. Na het opzoeken, zien van kassa en boos heb ik NETJES terug gebeld. Ik heb gevraagd of de producten kon laten retourneren.
Meneer werd boos en zei dat ik niet zo tegen hem moest praten terwijl ik gewoon netjes bleef.
Daarna hoorn op de haak.. werd niet meer opgenomen.
Vandaag mn vader laten bellen die is ook zwaar onbeschoft behandeld. Meneer zei dat hij zijn toon moest aanpassen precies hetzelfde verhaal. Zei dat hij niet zo een toen moest aanzetten en hing toen de telefoon op terwijl mijn vader HEEL RUSTIG praatte. Mijn pa praat altijd rustig aan de telefoon.
Vervolgens mijn vader wegdrukken en mij wel weer opnemen. Zeggen dat we irritant zijn... ik kan voor eeuwig doorgaan. Ik verwacht een terugbetaling maar Meneer wil niet meewerken..
Ga er werk van maken. Bedrijf moet gesloten worden. En wat ik hier lees is ook niet meer normaal..
Dat een bedrijf zoals dit nog bestaat na in kassa zijn geweest en boos met tim hofman en nogsteeds draait niet te geloven... maak deze fout niet en koop hier NOOIT. kijk alsjeblieft ook naar de slechte recensies..
Ook apart dat meeste positieve van mensen komen die pas hun eerste of tweede recensie geschreven hebben