Service Coolbleu
Geplaatst: 19 okt 2022 11:05
Ik bestelde bij Coolbleu 7 oktober j.l. een inductiekookplaat.
De volgende dag wordt er een pakket afgeleverd in het appartementencomplex waar ik woon.
Het is een Miele stofzuiger, zal wel voor een andere bewoner zijn is mijn gedachte en ga weer terug naar mijn appartement.
Ik kijk op mijn E-mail daar staat pakket geleverd.
Ik ging terug naar de hal en bekijk de adressticker.
Inderdaad mijn naam en adres stond er op echter er zat nog een tweede adressticker op. Totaal andere geadresseerde en adres.
Mijn reactie, niet voor mij bestemd terugbrengen naar het postagentschap. Postnl had het pakket geleverd dus daar bracht ik het ook terug.
Daar gaf men mij het advies om een foto te maken van de sticker die aan mij gericht was. Die sticker was inmiddels doorgeschrapt Ik heb ook nog een foto genomen waarop duidelijk te zien is dat er twee stickers op het pakket zitten echter de tweede adressticker is helaas niet leesbaar. IK had de reactie die ik naderhand van Coolble kreeg ook niet verwacht want dan had ik een foto genomen van beide adresstickers.
Thuisgekomen direct via chat contact gezocht met Coolbleu.
Ze wachten tot het pakket bij hun terug is. Alles komt goed.
Na enkele dagen komt het pakket dus niet terug bij Coolbleu.
Ik geef aan dat het dan waarschijnlijk is doorgestuurd naar de andere geadresseerde. Die adressticker was namelijk niet doorgeschrapt.
Coolbleu gf aan te wachten tot het pakket terug is bij hun. Via de chat wordt ik door een ander benaderd, Wederom hetzelfde vertelt en meegedeeld dat ze vermoedelijk wachten op iets dat nooit zal gebeuren.
Niets mee te maken ondanks dat ik via de chat ook de foto's heb verstuurd ze wachten tot het pakket terug is.
Vele medewerker reageren op de chat met de zelfde uitkomst. EERST MOET HET PAKKET BIJ HUN TERUG ZIJN.
We zijn nu 10 dagen verder en nog steeds is men aan het zoeken waar de MIele stofzuiger is gebleven.
Ik heb ze aangegeven dat die stofzuiger niets met mijn probleem te maken heeft, Zij ( de adresseermachine) hebben een pakket dubbel gestickerd en mijn bestelling kan dus nooit bij mij terecht komen. Ik wil genoegdoening te weten mijn geld terug.
Coolbleu blijft vooralsnog vasthouden aan het standpunt dat eerst de stofzuiger gevonden moet worden.
De volgende dag wordt er een pakket afgeleverd in het appartementencomplex waar ik woon.
Het is een Miele stofzuiger, zal wel voor een andere bewoner zijn is mijn gedachte en ga weer terug naar mijn appartement.
Ik kijk op mijn E-mail daar staat pakket geleverd.
Ik ging terug naar de hal en bekijk de adressticker.
Inderdaad mijn naam en adres stond er op echter er zat nog een tweede adressticker op. Totaal andere geadresseerde en adres.
Mijn reactie, niet voor mij bestemd terugbrengen naar het postagentschap. Postnl had het pakket geleverd dus daar bracht ik het ook terug.
Daar gaf men mij het advies om een foto te maken van de sticker die aan mij gericht was. Die sticker was inmiddels doorgeschrapt Ik heb ook nog een foto genomen waarop duidelijk te zien is dat er twee stickers op het pakket zitten echter de tweede adressticker is helaas niet leesbaar. IK had de reactie die ik naderhand van Coolble kreeg ook niet verwacht want dan had ik een foto genomen van beide adresstickers.
Thuisgekomen direct via chat contact gezocht met Coolbleu.
Ze wachten tot het pakket bij hun terug is. Alles komt goed.
Na enkele dagen komt het pakket dus niet terug bij Coolbleu.
Ik geef aan dat het dan waarschijnlijk is doorgestuurd naar de andere geadresseerde. Die adressticker was namelijk niet doorgeschrapt.
Coolbleu gf aan te wachten tot het pakket terug is bij hun. Via de chat wordt ik door een ander benaderd, Wederom hetzelfde vertelt en meegedeeld dat ze vermoedelijk wachten op iets dat nooit zal gebeuren.
Niets mee te maken ondanks dat ik via de chat ook de foto's heb verstuurd ze wachten tot het pakket terug is.
Vele medewerker reageren op de chat met de zelfde uitkomst. EERST MOET HET PAKKET BIJ HUN TERUG ZIJN.
We zijn nu 10 dagen verder en nog steeds is men aan het zoeken waar de MIele stofzuiger is gebleven.
Ik heb ze aangegeven dat die stofzuiger niets met mijn probleem te maken heeft, Zij ( de adresseermachine) hebben een pakket dubbel gestickerd en mijn bestelling kan dus nooit bij mij terecht komen. Ik wil genoegdoening te weten mijn geld terug.
Coolbleu blijft vooralsnog vasthouden aan het standpunt dat eerst de stofzuiger gevonden moet worden.