Glasvezel aansluiting T-Mobile niet opgeleverd
Geplaatst: 02 nov 2022 10:14
Ik heb in het eerste kwartaal van 2022 bij T-Mobile aangemeld voor internet via de glasvezel. De trigger om mij aan te melden waren diverse reclame folders brieven en een bezoekje aan de deur.
Het aanmelden ging overigens ook niet zoals verwacht, want de overstap service bleek niet te werken of kon niet worden gebruikt.
Ik heb dus een opzegging gedaan bij mijn huidige provider nadat mijn installatie datum van 19 oktober bekend was.
Mijn pakket heb ik netjes per post voor de installatie datum gekregen. En de monteur is op 19 oktober langsgeweest voor de installatie (overigens was hij die dag te laat). De monteur heeft de installie gedaan, maar mijn modem kwam niet online. Hij heeft toen met de back office van T-Mobile gebeld en die liet volgens hem weten dat er een kruising plaats had gevonden, waardoor mijn modem niet op het netwerk zit.
De T-Mobile backoffice gaf aan dat de monteur de boel zo achter kon laten en dat het modem binnen 5 werkdagen online zou komen.
Op de 5e werkdag was het modem nog niet online en moest ik weer achter T-Mobile bellen. Er werdt mij toen verzekert dat het nog 2 werkdagen zou duren.
Na de 2 werkdagen was het modem nog steeds niet online en wederom niets van T-mobile vernomen. Ik heb toen weer met de helpdesk gebeld die gaf mij aan dat het zo snel mogelijk zou worden opgepakt. Maar kon mij geen indicatie geven wanneer ik uiterlijk iets van ze vernomen moest hebben. Ik heb toen gepoogd dit te escaleren en dat kon niet volgens de medewerker. Uiteindelijk heb ik het nummer van Dutch Fiber gehad dat ik er maar even zelf achteraan moet bellen. Ook dit is meerdere keren gebeurd en daar krijg je hetzelfde antwoord.
Ik heb nog eens 2 werkdagen gewacht zelfs na het geven van een ultimatum en ik heb zelfs niet eens een telefoontje van ze gehad.
Op het forum van T-Mobile community las ik tot mijn schrik dat mijn situatie niet ongebruikelijk is en dat er zelfs schrijnendere gevallen opstaan.
Op basis van het forum stel ik vast dat ze meerdere problemen in verschillende onderdelen van hun installatie proces.
Daar bovenop moet sta je iedere keer dat je met T-Mobile moet bellen lange tijd in de wacht
Het aanmelden ging overigens ook niet zoals verwacht, want de overstap service bleek niet te werken of kon niet worden gebruikt.
Ik heb dus een opzegging gedaan bij mijn huidige provider nadat mijn installatie datum van 19 oktober bekend was.
Mijn pakket heb ik netjes per post voor de installatie datum gekregen. En de monteur is op 19 oktober langsgeweest voor de installatie (overigens was hij die dag te laat). De monteur heeft de installie gedaan, maar mijn modem kwam niet online. Hij heeft toen met de back office van T-Mobile gebeld en die liet volgens hem weten dat er een kruising plaats had gevonden, waardoor mijn modem niet op het netwerk zit.
De T-Mobile backoffice gaf aan dat de monteur de boel zo achter kon laten en dat het modem binnen 5 werkdagen online zou komen.
Op de 5e werkdag was het modem nog niet online en moest ik weer achter T-Mobile bellen. Er werdt mij toen verzekert dat het nog 2 werkdagen zou duren.
Na de 2 werkdagen was het modem nog steeds niet online en wederom niets van T-mobile vernomen. Ik heb toen weer met de helpdesk gebeld die gaf mij aan dat het zo snel mogelijk zou worden opgepakt. Maar kon mij geen indicatie geven wanneer ik uiterlijk iets van ze vernomen moest hebben. Ik heb toen gepoogd dit te escaleren en dat kon niet volgens de medewerker. Uiteindelijk heb ik het nummer van Dutch Fiber gehad dat ik er maar even zelf achteraan moet bellen. Ook dit is meerdere keren gebeurd en daar krijg je hetzelfde antwoord.
Ik heb nog eens 2 werkdagen gewacht zelfs na het geven van een ultimatum en ik heb zelfs niet eens een telefoontje van ze gehad.
Op het forum van T-Mobile community las ik tot mijn schrik dat mijn situatie niet ongebruikelijk is en dat er zelfs schrijnendere gevallen opstaan.
Op basis van het forum stel ik vast dat ze meerdere problemen in verschillende onderdelen van hun installatie proces.
Daar bovenop moet sta je iedere keer dat je met T-Mobile moet bellen lange tijd in de wacht