Waardeloze Klachtafhandeling Europarcs
Geplaatst: 08 nov 2022 13:19
Een groot huis huren voor een groep? Vooral niet bij Europarcs. Je betaalt de hoofdprijs voor een vies, slecht onderhouden huis.
Wij gezin met ons grote gezin (10 volw en 8 kindertjes tussen 6 en 4 maanden) lang weekend weg.
Aangekomen vrijdagmiddag eerst het huis versierd (opa was jarig) en toen kwamen de (klein) kinderen.
Maar wat schrikken we van de accommodatie. Alles was vies en zeer slecht onderhouden.
Zaterdagochtend bericht en middags telefoontje van schoonmaker. Of hij nu kon komen schoonmaken?
Nee er slapen kinderen en wij zitten hier feestje te vieren. Morgen dan? Wisten de planning nog niet, dus nee. Had ervoor gezorgd dat bij aankomst schoon was. De schoonmaker zou uren nodig hebben met 7 slaapkamers en drie douches die allen TE VIES waren om in te douchen.
We zijn zondagmiddag huiswaarts gegaan ipv maandag. Kinderen wilde douchen en slapen in een schone, frisse slaapkamer met verwarming uit.
Een klacht ingediend en de reactie:
Het spijt ons, maar u wilde geen schoonmaker zaterdag of zondag, dus vooral niet zeuren.
En dat voor ruim €1500 voor 3 nachten.
Die is samenvatting van klachten die we hadden
De woning was slecht onderhouden en vies
Gordijnrails zaten los en er mist een stuk gordijn
Stoelpoten zaten los
Schimmel op wc raampje
Een vieze beker in de kast (waren meerdere)
Douches in slechte staat en vies
Stelknop van de verwarming ontbrak waardoor deze niet uit kon, dus verwarming aan op slaapkamers, niet echt lekker
De wc brillen zaten los
Vuil onder de bedden ( gebruikte zakdoeken en niet 1 maar meerdere)
Wij gezin met ons grote gezin (10 volw en 8 kindertjes tussen 6 en 4 maanden) lang weekend weg.
Aangekomen vrijdagmiddag eerst het huis versierd (opa was jarig) en toen kwamen de (klein) kinderen.
Maar wat schrikken we van de accommodatie. Alles was vies en zeer slecht onderhouden.
Zaterdagochtend bericht en middags telefoontje van schoonmaker. Of hij nu kon komen schoonmaken?
Nee er slapen kinderen en wij zitten hier feestje te vieren. Morgen dan? Wisten de planning nog niet, dus nee. Had ervoor gezorgd dat bij aankomst schoon was. De schoonmaker zou uren nodig hebben met 7 slaapkamers en drie douches die allen TE VIES waren om in te douchen.
We zijn zondagmiddag huiswaarts gegaan ipv maandag. Kinderen wilde douchen en slapen in een schone, frisse slaapkamer met verwarming uit.
Een klacht ingediend en de reactie:
Het spijt ons, maar u wilde geen schoonmaker zaterdag of zondag, dus vooral niet zeuren.
En dat voor ruim €1500 voor 3 nachten.
Die is samenvatting van klachten die we hadden
De woning was slecht onderhouden en vies
Gordijnrails zaten los en er mist een stuk gordijn
Stoelpoten zaten los
Schimmel op wc raampje
Een vieze beker in de kast (waren meerdere)
Douches in slechte staat en vies
Stelknop van de verwarming ontbrak waardoor deze niet uit kon, dus verwarming aan op slaapkamers, niet echt lekker
De wc brillen zaten los
Vuil onder de bedden ( gebruikte zakdoeken en niet 1 maar meerdere)