Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!
Geplaatst: 08 nov 2022 20:05
Al 3 maanden hang ik wekelijks aan de telefoon met mijn probleem. De helpdesk heeft mij van alles laten doen tot het restten van het toestel. Niets hielp.
Op 18 Oktober verteld de helpdesk dat KPN met dit probleem bekend is. Via het KPN forum vindt ik onderstaande item wat 189299 keer is bekeken :
https://forum.kpn.com/mobiel-15/sinds-z ... -11-569833
Hier staan nu bijna 6000 reacties !!! met mensen met hezelfde probleem (iphone 11 en KPN samen werken niet) die dit item op het forum blijkbaar gevonden hebben. Vraag mij af hoeveel meer mensen met dit probleem zitten...
Hier staan dus nu al honderden mensen die al weken op een oplossing wachten en iedere dag melden zich meer mensen.
Het lijkt erop dat KPN de iphone 11 toestelen omruilt voor een Iphone 12. Dit is natuurlijk super, maar de snelheid waarmee dit gaat is bedroevend en de terugkoppeling wanneer je gebeld wordt is NERGENS te vinden.
Zelf wacht ik nu ruim 8 weken, zogauw ik buitens huis kom doet mijn Iphone 11 het bijna niet meer.
Thuis heb ik wifi en dan werkt alles. Het toestel is bij KPN gekocht en abonnement is een onbeperkt abonnement van KPN. Hoe simpel zou het moeten zijn
Waar kun je een klacht indienen over KPN als consument.
Via KPN wordt ik al weken het bos ingestuurd zonder verdere informatie wanneer ze het oplossen.
HELP een verdrietige consument
vr grt.
Op 18 Oktober verteld de helpdesk dat KPN met dit probleem bekend is. Via het KPN forum vindt ik onderstaande item wat 189299 keer is bekeken :
https://forum.kpn.com/mobiel-15/sinds-z ... -11-569833
Hier staan nu bijna 6000 reacties !!! met mensen met hezelfde probleem (iphone 11 en KPN samen werken niet) die dit item op het forum blijkbaar gevonden hebben. Vraag mij af hoeveel meer mensen met dit probleem zitten...
Hier staan dus nu al honderden mensen die al weken op een oplossing wachten en iedere dag melden zich meer mensen.
Het lijkt erop dat KPN de iphone 11 toestelen omruilt voor een Iphone 12. Dit is natuurlijk super, maar de snelheid waarmee dit gaat is bedroevend en de terugkoppeling wanneer je gebeld wordt is NERGENS te vinden.
Zelf wacht ik nu ruim 8 weken, zogauw ik buitens huis kom doet mijn Iphone 11 het bijna niet meer.
Thuis heb ik wifi en dan werkt alles. Het toestel is bij KPN gekocht en abonnement is een onbeperkt abonnement van KPN. Hoe simpel zou het moeten zijn
Waar kun je een klacht indienen over KPN als consument.
Via KPN wordt ik al weken het bos ingestuurd zonder verdere informatie wanneer ze het oplossen.
HELP een verdrietige consument
vr grt.