Pagina 1 van 1

Tui fly

Geplaatst: 13 nov 2022 18:32
door RRach
Tui heeft om onduidelijke reden onze gereserveerde vluchten geannuleerd. Sara van de klantenservice in België wou niet meedenken over omboeken of anderszins. Dat is al ernstig,
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…

Re: Tui fly

Geplaatst: 13 nov 2022 18:43
door juliomariner
De afdeling van de hoge toren blazen zit op de 3e verdieping, uit de lift en dan Links.

Re: Tui fly

Geplaatst: 13 nov 2022 23:03
door Seinhuis
Bij een losse vliegticket https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-ac ... rd-mag-dat

U kunt bij de luchtvaartmaatschappij een claim indienen vanwege de vertraging. Eventueel kan een claim organisatie u helpen.

Bij een pakketreis moet u contact opnemen met de reisbureau waar u de reis geboekt hebt.

Neem eventueel contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl voor verdere hulp of advies.

Re: Tui fly

Geplaatst: 14 nov 2022 13:56
door Dirkie
RRach schreef:
13 nov 2022 18:32
Tui heeft om onduidelijke reden onze gereserveerde vluchten geannuleerd.
De reden maakt achteraf ook niet veel uit, feit is dat ze gannuleerd zijn en dat U dus nu niet weg kunt (althans dat neem ik aan want dat schrijft U verder niet
Sara van de klantenservice in België wou niet meedenken over omboeken of anderszins. Dat is al ernstig,
Waarom de klantenservice in België bellen (tenzij U daar geboekt heeft maar dan zou ik deze melding plaatsen op een Belgisch forum)
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…
Gezien het aantal klachten over TUI de laatste tijd vind ik dat persoonlijk best wel snel omdat U niet de enige bent :mrgreen:

Re: Tui fly

Geplaatst: 14 nov 2022 14:10
door 16again
Dirkie schreef:
14 nov 2022 13:56
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…
Gezien het aantal klachten over TUI de laatste tijd vind ik dat persoonlijk best wel snel omdat U niet de enige bent :mrgreen:
Daar denkt consuwijzer anders over. In eerdere link wordt max termijn van 7 dagen genoemd

Re: Tui fly

Geplaatst: 15 nov 2022 13:25
door Dirkie
16again schreef:
14 nov 2022 14:10
Dirkie schreef:
14 nov 2022 13:56
maar deze vliegpiraten betalen ook pas na een maand terug…
Gezien het aantal klachten over TUI de laatste tijd vind ik dat persoonlijk best wel snel omdat U niet de enige bent :mrgreen:
Daar denkt consuwijzer anders over. In eerdere link wordt max termijn van 7 dagen genoemd
Vandaar dat ik 'persoonlijk' schreef. Ik heb dit zelf recentelijk ook meegemaakt maar dan met de KLM. Die betaalden netjes binnen 5 dagen alles terug.

Re: Tui fly

Geplaatst: 11 apr 2023 13:31
door R Nineb 1976
Slechte maatschappij ze hebben ons vliegtickets gewijzigd twee keer naar andere datum en daarna naar andere bestemmingen door dat moest ik mijn vlucht annuleren. Je komt heel moeilijk met contact met ze bijna drie uurtje aan de lijn pas word je geholpen.