Mediamarkt blundert met online bestelde MacBook
Geplaatst: 25 nov 2022 17:50
Bij media markt online een MacBook besteld van 978 euro.
Nu krijg ik thuis bezorgt een acer laptop van 200 euro.
Gebeld na klanten service zouden me mailen met wat ik moest doen niks gehad kwa mail.
Zelfde dag nog maar naar de mediamarkt winkel gegaan me probleem uitgelegd.
ben ik weg gestuurd omdat ik online besteld heb en niet in de winkel terwijl het mediamarkt ook gewoon is.
13 medewerkers van mediamarkt klanten service verder met allemaal een ander verhaal met wat ik moest doen.
Foto’s sturen / onderzoek moest er komen / eigen verantwoording met opsturen en zelf betalen
Toen bij de 13de medewerker van de klanten service die zei je krijgt zo een mail , mail gekregen dat ik me product kan omruilen bij media markt winkel en me product waar ik voor betaal heb mee kon nemen ( heb factuur van het product )
Ik weer na mediamarkt winkel gegaan ben ik weer weg gestuurd.
Ze konden niks voor me konden doen terwijl ik de mail liet zien .
de volgende dag zou ik gebeld worden door een medewerker.
Volgende dag werd ik gebeld met de mededeling zou nu de verkeerd bezorgde laptop na de mediamarkt winkel kunnen brengen waar ik dus de eerste en 2 de keer weg gestuurd ben omdat ze niks kunnen doen.
Laptop moest ik afgeven kreeg er geen bewijs voor zou via de mail komen tot nu toe nog niks gehad.
Dan sturen ze die verkeerd bezorgde laptop op moet er een onderzoek gedaan worden van 2/3 dagen.
nu is het zo dat ze geen MacBook meer hebben dus ik zou me geld dan terug krijgen 2/3 dagen na het onderzoek.
Black friday deals afgelopen dus kan dan de volle 1200 euro gaan betalen
Echt deze mensen weten niet hoe je een bedrijf moet runnen vreselijk
Nu krijg ik thuis bezorgt een acer laptop van 200 euro.
Gebeld na klanten service zouden me mailen met wat ik moest doen niks gehad kwa mail.
Zelfde dag nog maar naar de mediamarkt winkel gegaan me probleem uitgelegd.
ben ik weg gestuurd omdat ik online besteld heb en niet in de winkel terwijl het mediamarkt ook gewoon is.
13 medewerkers van mediamarkt klanten service verder met allemaal een ander verhaal met wat ik moest doen.
Foto’s sturen / onderzoek moest er komen / eigen verantwoording met opsturen en zelf betalen
Toen bij de 13de medewerker van de klanten service die zei je krijgt zo een mail , mail gekregen dat ik me product kan omruilen bij media markt winkel en me product waar ik voor betaal heb mee kon nemen ( heb factuur van het product )
Ik weer na mediamarkt winkel gegaan ben ik weer weg gestuurd.
Ze konden niks voor me konden doen terwijl ik de mail liet zien .
de volgende dag zou ik gebeld worden door een medewerker.
Volgende dag werd ik gebeld met de mededeling zou nu de verkeerd bezorgde laptop na de mediamarkt winkel kunnen brengen waar ik dus de eerste en 2 de keer weg gestuurd ben omdat ze niks kunnen doen.
Laptop moest ik afgeven kreeg er geen bewijs voor zou via de mail komen tot nu toe nog niks gehad.
Dan sturen ze die verkeerd bezorgde laptop op moet er een onderzoek gedaan worden van 2/3 dagen.
nu is het zo dat ze geen MacBook meer hebben dus ik zou me geld dan terug krijgen 2/3 dagen na het onderzoek.
Black friday deals afgelopen dus kan dan de volle 1200 euro gaan betalen
Echt deze mensen weten niet hoe je een bedrijf moet runnen vreselijk