Zorgkantoor zilverenkruis is niet integer
Geplaatst: 28 nov 2022 08:23
Ik hoopte met een WLZ-indicatie voor mijn zoontje en daarmee eigen regie in de zorg voor hem, meer efficientie en integriteit te kunnen vinden.
Dat blijkt dus absoluut niet het geval bij Zorgkantoor ZilverenKruis.
Beschikkingen blijken al te zijn toegezegd voordat bewuste keuze gesprek heeft plaatsgevonden, omdat zorgkantoor een “verstandhouding” heeft met zorgaanbieder. Verzoeken om onderzoek naar onjuiste declaratie (fraude) worden niet gedaan. Afspraken worden niet nagekomen of er wordt grofweg gelogen over wat er gezegd is. Klachten bij de klachtcommissie zijn zinloos, deze handelt en spreekt in het voordeel van zorgkantoor en negeert protocolen waar zorgkantoor zich aan hoort te houden. Ook clientondersteuning blijkt voor zorgkantoor te werken en handelt dus in het belang van zorgkantoor.
Clienten worden gewoon als een bankrekening behandelt waar zorgkantoor zo min mogelijk naar wil omkijken.
Nu wil de zorgconsulent me afkopen met een zorgovereenkomst die haast het dubbele bedraagt van m’n aanvraag.
Geen authoriteit is te porren om deze corrupte zooi aan te pakken en de ombudsman kan enkel bemiddelen.
Ik zie dat hierover ook al in ‘t Parool is geschreven en dat trosradar het ook al heeft aangekaart, waarom wordt hier niks tegen gedaan?!
Wie is verantwoordelijk voor het aanstellen van ZilverenKruis als zorgkantoor?
Ik ben het vechten tegen bureacraten beu.
Dat blijkt dus absoluut niet het geval bij Zorgkantoor ZilverenKruis.
Beschikkingen blijken al te zijn toegezegd voordat bewuste keuze gesprek heeft plaatsgevonden, omdat zorgkantoor een “verstandhouding” heeft met zorgaanbieder. Verzoeken om onderzoek naar onjuiste declaratie (fraude) worden niet gedaan. Afspraken worden niet nagekomen of er wordt grofweg gelogen over wat er gezegd is. Klachten bij de klachtcommissie zijn zinloos, deze handelt en spreekt in het voordeel van zorgkantoor en negeert protocolen waar zorgkantoor zich aan hoort te houden. Ook clientondersteuning blijkt voor zorgkantoor te werken en handelt dus in het belang van zorgkantoor.
Clienten worden gewoon als een bankrekening behandelt waar zorgkantoor zo min mogelijk naar wil omkijken.
Nu wil de zorgconsulent me afkopen met een zorgovereenkomst die haast het dubbele bedraagt van m’n aanvraag.
Geen authoriteit is te porren om deze corrupte zooi aan te pakken en de ombudsman kan enkel bemiddelen.
Ik zie dat hierover ook al in ‘t Parool is geschreven en dat trosradar het ook al heeft aangekaart, waarom wordt hier niks tegen gedaan?!
Wie is verantwoordelijk voor het aanstellen van ZilverenKruis als zorgkantoor?
Ik ben het vechten tegen bureacraten beu.