LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuiswerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Even opnieuw

Thuiswerk

Ongelezen bericht door Even opnieuw »

Omdat een paar ziekelijke types hier het vorige topic "Thuiswek" hebben verpest en RADAR deze (terecht) heeft gesloten plaats ik hierbij het bericht van topicstarter eutt maar even opnieuw. Eutt heeft er werkelijk niets aan gehad en ik heb me groen en geel geergerd. Dus bij deze:



Wie weet of Het Landelijk Vacatureforum Ongeschoold Werk een betrouwbare thuiswerkinstantie is? Je moet namelijk wel inschrijfgeld EN een maandelijks bedrag betalen? Krijg je wel werk?

Er is een site van: http://www.lvow.nl/

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 26 Aug 2004 20:14 door Even opnieuw


--------------------------------------------------------------------------------

Omdat een paar ziekelijke types........
Een paar?? Het was en is er maar 1!!!!

Thuiswerker

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Thuiswerker »

Even opnieuw

Voor thuiswerk zijn er zeker wel bedrijven die geen geld vragen.
Instanties die geld vragen vind ik niet betrouwbaar, evenals een 0900 nummer want die laten je minuten aan de lijn, en als je in de loop van de week geen bericht terug hebt, dan wordt er gevraagd om nog maar eens terug te bellen.
Dit kan wel weken doorgaan zonder resultaat.

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vond mijn reactie niet ziekelijk, daarom nogmaals goed gemeende reactie

Eutt,

Natuurlijk is dit onbetrouwbaar.
Bedriegelijke aan hun site is dat het betrouwbaar lijkt. Een document met voorwaarden voor dienstverlening, maar dat is allemaal kosmetisch.
In ieder geval, trap je erin, zit je er so-wie-so voor een jaar (12 maandtermijnen) aan vast, met na een jaar een stilzwijgende verlenging.

Wat doen ze voor je:
- niks;
- ieder maand geld van je rekening afhalen;
- lukt het niet, doen ze wel wat, namelijk een incassobureau inschakelen en nog eens EUR 90,== aan extra kosten.

Binnenkort start weer het programma Opgelicht. Wil je niet als een van de slachtoffers acteren, dan met een grote boog om dit soort clubs heengaan.

Overigens zijn er nog meer van dit soort toco's actief. Schrijven van zogenaamde persoonlijke brieven e.d. Maar het is allemaal NIKS en je zal er niets verdienen.

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Neeeee, die van jou niet, sorry. Maar jullie zijn toch wel me me eens dat 99% dat wel was??

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Jeetje, ik schrik hier toch altijd zo van!

zoeker

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door zoeker »

Thuiswerker,

Heb jij ervaring met thuiswerk?
Heb je eventueel serieuze tips cq verwijzingen naar websites?
Ben zelf op zoek naar thuiswerk, maar valt tegen om echt iets te vinden.

deeya

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door deeya »

zelf ben ik ook op zoek naar thuiswerk, dus als iemand weet bij wie ik moet zijn?. [/b]

vonneke

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door vonneke »

Hoi, ik denk dat er een heleboel mensen zijn die graag thuis willen werken. Vooral met kinderen thuis is dit erg gewild. Zo ook ik, dus alle tips zijn ook bij mij zeer welkom. Groetjes van Vonneke :lol:

mir

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door mir »

Er zijn genoeg betrouwbare bedrijven die thuiswerk aanbieden ,ligt een beetje aan de aard van de werkzaamheden,maar voor ik ervan beticht wordt dit forum te misbruiken zal ik hier geen namen van bedrijven neer zetten,wie een andere manier weet ?

Even opnieuw

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Even opnieuw »

Ik ben zelfs bereid sexlijnen te bellen als het maar geld oplevert.

leonnekke

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door leonnekke »

Ik wil ff reageren op het bericht over lvow.nl... Ik ben ff naar de website van de kamer van koophandel gesurft en ik vond er niks over... Ik was zelf toevallig opzoek naar informatie over handgeschreven.nl, die staat wel ingeschreven, maar daar zijn veel klachten over... Ik denk dat U beter niet bij lvow.nl kunt gaan werken, want ze staan dus niet ingeschreven bij de kvk en dat lijkt me opzich al niet betrouwbaar... Dan wil ik ook nog ff klagen over de weinige informatie over thuiswerken, kan daar niet een keer een grondig onderzoek naar worden gedaan???? Ik heb namelijk al veel klachten over oplichting gelezen. Ik zou wel es willen weten hoe dat nou allemaal zit en hoe aansprakelijk dit soort bedrijven zijn. In hun voorwaarden staat namelijk vaak dat ze goed gedekt zijn en overal hun aansprakelijkheid aan onttrekken... Dit lijkt me niet zo handig... Dan is dit misschien een waarschuwing... Ga U niet zomaar aanmelden bij een thuiswerkgevaldingesiest... Ze plunderen uw bankrekening en dan bent nu nog armer dan men in deze tijd al is...

mir

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door mir »

Ik ben zelfs bereid sexlijnen te bellen als het maar geld oplevert.

het leverd geld op zonder daarvoor zelf te inversteren,hoe kom ik in contact met je?

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Wie weet of Het Landelijk Vacatureforum Ongeschoold Werk een betrouwbare thuiswerkinstantie is? Je moet namelijk wel inschrijfgeld EN een maandelijks bedrag betalen? Krijg je wel werk?
Ik heb me ingeschreven bij LVOW. Had in nooit moeten doen!!
Ze hebben alleen rare vacatures MLM enzo. In ca 8 maanden heb ik 8 vacatures gezien. Een aantal MLM, turkse sms dienst en in een winkel kijken of je goed behandeld wordt. Niet de thuiswerk die ze volgens de website promoten.

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Ik begeleid proffessioneel menschen naar werk ik raad thuiswerk altijd af.

De enige regel die je MOET aanhouden is dat als jij moet betalen om aan werk te komen dat niet een normale procedure is. NOOIT.

Als ik een baan wil op welk niveau dan ook dan moet mijn toekomstige baas kosten als administratie, eventuele assessments etc op zich nemen.

BETAAL NOOIT VOOR WERK!!!!

Hans W.

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ik doe al jaren werk voor dit bedrijf en ik heb nog nooit problemen gehad met hun. Een echte aanrader dus.

wernerzegers

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door wernerzegers »

Ik ben vorig jaar met dit bedrijf in zee gegaan en tot nu toe het ik nog geen klachten over hun.

Gast

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Die laatste 2 reacties rieken naar dezelfde persoon...... :shock:

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Hans W. schreef:heb nog nooit problemen gehad met hun.
wernerzegers schreef:tot nu toe het ik nog geen klachten over hun.
Wat gaf dat weg?
dat beide gasten in plaats van "ze" het woord "hun" gebruikt? Zou best wel eens kunnen... :wink:

marietje

Re: Thuiswerk

Ongelezen bericht door marietje »

hallo ook ik ben een van de vele gedupeerde die zit te wachten op thuiswerk, maar helaas.
v.a. Jilie 2004 4 advertenties 0,0
Het is afschuwelijk.
wat doe ik, opzeggen.[/b]

Gesloten