Booking.com geboekt (op verzoek re-book) nu twee boekingen en ze weigeren refund
Geplaatst: 01 feb 2023 18:22
Ik heb een overnachting geboekt in Dusseldorf. Na de boeking kreeg ik een mail dat mijn boeking niet goed was gegaan met in die mail een button "Re-book accomodation". Dat netjes gedaan maar nu heb ik ineens twee dezelfde boekingen die niet terugbetaalbaar zijn. Bellen mailen en chatten helpt niets. Zowel het hotel als booking wil niets doen. Ze wijzen naar elkaar en booking zegt dat ik contact op had moeten nemen toen de eerste boeking niet goed was gegaan, waarom dan die mail?
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Ik ga het bij de creditcard maatschappij melden om via die weg mijn geld terug te krijgen. Erg slechte service (oplichting van Booking). Ik maak veel gebruik van booking maar dit was dus de laatste keer.
De suggestie van booking was om de extra kamer maar op facebook te zetten om hem via die weg kwijt te raken..... Gekker moet het niet worden
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Ik ga het bij de creditcard maatschappij melden om via die weg mijn geld terug te krijgen. Erg slechte service (oplichting van Booking). Ik maak veel gebruik van booking maar dit was dus de laatste keer.
De suggestie van booking was om de extra kamer maar op facebook te zetten om hem via die weg kwijt te raken..... Gekker moet het niet worden