Bestelling BCC niet compleet geleverd
Geplaatst: 09 feb 2023 16:21
Ik heb vorige week bij een webshop een iPhone 14 pro besteld met een wireless charger erbij.
So far so good zou je zeggen… Bestelling was keurig de volgende dag binnen. Helemaal top.
Helaas en nu komt het was de bestelling niet compleet, alleen de charger zat er in. Schrok me helemaal dood natuurlijk.
Gebeld met de webshop en ze zouden een onderzoek instellen, en uit dat onderzoek zou zijn gebleken dat het gewicht in de track and tracce overeen komt met de inhoud van de 2 artikelen.
Hiermee is volgens de winkel de kous af.
Klacht mail gestuurd, ook geen reactie.
Gebeld vandaag nog eens en ook daar helpen ze me niet verder.
heb helaas betaald met iDeal.
Wat kan ik nu nog buiten nog meer klachten sturen?
Kortom, wat kan ik hier mee verder
Ik heb inmiddels al contact gehad met ze ook klacht ingediend bij thuiswinkel waarborg en kreeg deze reactie van ze:
“Bedankt voor uw bericht.
Zoals we al met u besproken hebben telefonisch en schriftelijk, gaan we niet over tot verzenden van een nieuwe telefoon of terugbetaling.
De track and trace laat keurig zien dat het pakket is afgeleverd bij u als klant.
Tevens hebben we camera beelden terug gekeken van het inpak proces. Dit is allemaal volgens het normale proces verlopen .
We kunnen u dus niet verder helpen.
Met vriendelijke groet,
BCC webcare”
Hoe nu verder?
So far so good zou je zeggen… Bestelling was keurig de volgende dag binnen. Helemaal top.
Helaas en nu komt het was de bestelling niet compleet, alleen de charger zat er in. Schrok me helemaal dood natuurlijk.
Gebeld met de webshop en ze zouden een onderzoek instellen, en uit dat onderzoek zou zijn gebleken dat het gewicht in de track and tracce overeen komt met de inhoud van de 2 artikelen.
Hiermee is volgens de winkel de kous af.
Klacht mail gestuurd, ook geen reactie.
Gebeld vandaag nog eens en ook daar helpen ze me niet verder.
heb helaas betaald met iDeal.
Wat kan ik nu nog buiten nog meer klachten sturen?
Kortom, wat kan ik hier mee verder
Ik heb inmiddels al contact gehad met ze ook klacht ingediend bij thuiswinkel waarborg en kreeg deze reactie van ze:
“Bedankt voor uw bericht.
Zoals we al met u besproken hebben telefonisch en schriftelijk, gaan we niet over tot verzenden van een nieuwe telefoon of terugbetaling.
De track and trace laat keurig zien dat het pakket is afgeleverd bij u als klant.
Tevens hebben we camera beelden terug gekeken van het inpak proces. Dit is allemaal volgens het normale proces verlopen .
We kunnen u dus niet verder helpen.
Met vriendelijke groet,
BCC webcare”
Hoe nu verder?