Fout in afrekening SpaWeesp, maar geen terugbetaling
Geplaatst: 12 feb 2023 17:35
Ik bezocht onlangs SpaWeesp voor een ontspannen middag. Met een fijn arrangement inclusief diner, lekker makkelijk.
Maar bij de afrekening werd abusievelijk toch 2x een extra diner in rekening gebracht. Bij het afrekenen vond ik de factuur hoog, maar in de drukte, iedereen checkte op het einde van de avond uit, controleerde ik de bon niet. Thuis gekomen deed ik dat wel: er was €39,90 te veel in rekening gebracht. Ik reageerde direct via een klachtenformulier, een telefoonnummer was niet te vinden.
Een dag later kreeg ik bericht. Jammer maar ik had ter plekke moeten reageren. Nu was het te laat en kon men niets voor me doen. Dag €39,90
Wat zijn dat voor praktijken? Een bedrijf maakt een duidelijke fout maar weigert dat te compenseren. Hoe kan het dat een bedrijf daarmee wegkomt, is er geen instantie die hier iets aan kan doen? Zeer frustrerend.
Maar bij de afrekening werd abusievelijk toch 2x een extra diner in rekening gebracht. Bij het afrekenen vond ik de factuur hoog, maar in de drukte, iedereen checkte op het einde van de avond uit, controleerde ik de bon niet. Thuis gekomen deed ik dat wel: er was €39,90 te veel in rekening gebracht. Ik reageerde direct via een klachtenformulier, een telefoonnummer was niet te vinden.
Een dag later kreeg ik bericht. Jammer maar ik had ter plekke moeten reageren. Nu was het te laat en kon men niets voor me doen. Dag €39,90
Wat zijn dat voor praktijken? Een bedrijf maakt een duidelijke fout maar weigert dat te compenseren. Hoe kan het dat een bedrijf daarmee wegkomt, is er geen instantie die hier iets aan kan doen? Zeer frustrerend.