Toegang Bunq-rekening afgesloten
Geplaatst: 15 feb 2023 10:40
Na de overstap op een nieuwe iPhone raakte ik bij een inloggen bij Bunq in een script om een nieuwe rekening aan te vragen. De toegang tot mijn rekening is afgesloten ook op de iPad en de website. Gelukkig staat daar weinig geld op, maar door de bankkosten zal ik intussen wel rood staan. Aanvullen gaat niet, want dat kan alleen in de app.
Ook contact maken kan alleen binnen de app, blijkbaar. Kortom, niemand is bereikbaar. Diverse verzoeken aan de helpdesk liepen dood.
Ik zal wel niet de enige zijn met dit probleem. Nu maakt het mij nog niet veel uit, maar op een gegeven moment zal er wel gedoe komen met deurwaarders of BKR.
Ook contact maken kan alleen binnen de app, blijkbaar. Kortom, niemand is bereikbaar. Diverse verzoeken aan de helpdesk liepen dood.
Ik zal wel niet de enige zijn met dit probleem. Nu maakt het mij nog niet veel uit, maar op een gegeven moment zal er wel gedoe komen met deurwaarders of BKR.