Onfatsoenlijk telefoonbandje
Geplaatst: 04 mar 2023 18:07
Gisteren een bestelling gedaan via Thuisbezorgd.nl Halverwege de bestelling, net voor de betaling, bleef de site aanhangen en werd ik eruit gegooid. Geen probleem, ik probeerde het nog eens. Nu wel gelukt en bestelling meteen betaalt.
10 Minuten later belde het restaurant. Ze hadden twee bestellingen ontvangen en eentje annuleren was niet mogelijk, want dan moesten ze toch hun 16% provisie aan thuisbezorgd.nl betalen en een nog hoger percentage op de bezorgkosten. Ik kon het alleen oplossen door zelf naar thuisbezorgd.nl te bellen en bij hun de annulering te regelen.
Natuurlijk morde ik wel wat, maar besloot toch te bellen. Nergens op hun site een telefoonnummer te vinden. Uiteindelijk in de algemene voorwaarden van Takeaway.com (is dus thuisbezorgd.nl) een telefoonnumer in Enschede gevonden.
Ik belde dit nummer en kreeg het volgende bandje te horen "bent u een restauranteigenaar, druk dan 1. heeft u een bestelling via thuisbezorgd.nl gedaan, druk dan 2. Ik druk 2 en het bandje gaat verder "particulieren kunnen geen telefonisch contact met ons hebben, het gesprek wordt nu afgebroken...tuut tuut...tuut!
Ik kan een brief schrijven of wat anders, maar het bedrag was slechts 14,50. Dan laat je het maar, onfatsoenlijk is het wel!
P.S. Uiteindelijk na anderhalf uur is het door het restaurant opgelost, maar mijn onvrede was meer op het telefoonbandje. Wettelijk is het verplicht een telefoonnummer op de site te hebben. Maar of het mag dat daar een bandje op staat met 'val maar dood' lijkt mij niet gepast.
10 Minuten later belde het restaurant. Ze hadden twee bestellingen ontvangen en eentje annuleren was niet mogelijk, want dan moesten ze toch hun 16% provisie aan thuisbezorgd.nl betalen en een nog hoger percentage op de bezorgkosten. Ik kon het alleen oplossen door zelf naar thuisbezorgd.nl te bellen en bij hun de annulering te regelen.
Natuurlijk morde ik wel wat, maar besloot toch te bellen. Nergens op hun site een telefoonnummer te vinden. Uiteindelijk in de algemene voorwaarden van Takeaway.com (is dus thuisbezorgd.nl) een telefoonnumer in Enschede gevonden.
Ik belde dit nummer en kreeg het volgende bandje te horen "bent u een restauranteigenaar, druk dan 1. heeft u een bestelling via thuisbezorgd.nl gedaan, druk dan 2. Ik druk 2 en het bandje gaat verder "particulieren kunnen geen telefonisch contact met ons hebben, het gesprek wordt nu afgebroken...tuut tuut...tuut!
Ik kan een brief schrijven of wat anders, maar het bedrag was slechts 14,50. Dan laat je het maar, onfatsoenlijk is het wel!
P.S. Uiteindelijk na anderhalf uur is het door het restaurant opgelost, maar mijn onvrede was meer op het telefoonbandje. Wettelijk is het verplicht een telefoonnummer op de site te hebben. Maar of het mag dat daar een bandje op staat met 'val maar dood' lijkt mij niet gepast.