Pagina 1 van 1

BENU centraal stuurt foute e-mail

Geplaatst: 19 mar 2023 14:35
door Mathilde D.
De Benu organisatie stuurde mij dinsdag 14 maart een e-mail met het onderwerp “Gebruik Mijn BENU, Beste klant,Vanaf nu kunt u gebruik maken van Mijn BENU…..”.
Ik heb direct met DIGID ingelogd, maar na inloggen verscheen een boodschap op het scherm dat het helaas nog niet mogelijk was omdat nog niet alle apotheken meedoen met Mijn BENU.

Ik heb geprobeerd om de Benu organisatie een klacht te sturen. Dit blijkt onmogelijk. Dit moet via een slecht werkend webformulier met allerlei gebreken. Na mijn moeite ontving ik het nietszeggende antwoord “ dank voor uw feedback”.
De gebreken in het webformulier zijn velerlei:
1. Automatisch invullen werkt niet
2. Verplicht invullen mobiel telefoonnummer.
3. Te weinig ruimte om de klacht te verwoorden. Ik schat nog geen 200 tekens.
4. De e-mail bevestiging bevat niet de tekst die ingestuurd is en is ook niet genummerd.
5. De verplichte onderwerp keuze geeft alleen de mogelijkheid “ compliment of klacht”. Dit hoort niet bij elkaar.

Mijn mening is dat BENU landelijk beter bereikbaar moet zijn. Immers zij gebruiken mijn e-mailadres, dan behoor ik toch ook hun e-mailadres te kunnen gebruiken, zodat het niet allemaal zo expres omslachtig gaat?

Re: BENU centraal stuurt foute e-mail

Geplaatst: 19 mar 2023 15:37
door BL2
Wat een "drukte" om weinig. Heeft u Mijn Benu eerst gemist, ik niet.

Re: BENU centraal stuurt foute e-mail

Geplaatst: 19 mar 2023 15:53
door Lowieze
Heeft u zich eerst bij een apotheek ingeschreven? Zodra deze inschrijving is verwerkt, kunt u een account aanmaken.

https://www.benu.nl/services/inschrijven

Re: BENU centraal stuurt foute e-mail

Geplaatst: 19 mar 2023 16:53
door Morgan le Fay
Waar mensen een probleem van maken.
Benu niets mis mee. Gewoon de goede volgorde gebruiken.