Zalando eist betaling voor product dat nooit is ontvangen!
Geplaatst: 23 mar 2023 20:52
3 paar schoenen voor dochter besteld!
1e paar ontvangen, te groot/breed retour gestuurd.
2e levering ontvangen met daarin 1 paar schoenen in een hele grote doos (hadden makkelijk twee paar in gepast)
Ook deze waren te groot/breed, dus ook retour.
Toen wachten op het 3e paar maar die kwamen maar niet.
Waarop ik heb ingelogd bij Zalando om bestellingen kon bekijken en daar zag ik dat er twee paar geleverd hadden moet zijn.
Maar er zat echt maar 1 paar schoenen in die veel te grote doos.
Vervolgens contact opgenomen met Zalando, waarop ik een formulier moest invullen.
Gedaan waarop onderstaande teleurstellende reactie:
Bedankt voor je bericht aan Zalando!
Het spijt ons voor het ongemak en de vertraging.
Ons magazijn heeft een onderzoek uitgevoerd en bevestigd dat alle door jouw bestelde artikelen correct zijn gescand en ingepakt en naar je zijn verzonden in het pakket dat je hebt ontvangen.
Verder zijn we niet op de hoogte van enig incident met je pakket tijdens het transport en gaan we ervan uit dat je het in goede staat hebt ontvangen, met alle bestelde artikelen erin. Daarom kunnen wij je geen terugbetaling aanbieden.
Wij danken je voor je begrip.
Dit is toch niet te geloven, dus je moet gewoon betalen voor producten die je nooit ontvangen hebt.
Echt schandalig dat Zalando zo met klanten omgaat!!!
Mijn partner heeft nog gebeld en weer een formulier ingevuld met betreffende medewerker.
Volgende dag mail met zelfde antwoord zoals hierboven.
Heeft iemand tips hoe hier mee om te gaan???
Dit kan toch zomaar niet. Dat je moet betalen voor schoenen die je nooit hebt ontvangen!!!
1e paar ontvangen, te groot/breed retour gestuurd.
2e levering ontvangen met daarin 1 paar schoenen in een hele grote doos (hadden makkelijk twee paar in gepast)
Ook deze waren te groot/breed, dus ook retour.
Toen wachten op het 3e paar maar die kwamen maar niet.
Waarop ik heb ingelogd bij Zalando om bestellingen kon bekijken en daar zag ik dat er twee paar geleverd hadden moet zijn.
Maar er zat echt maar 1 paar schoenen in die veel te grote doos.
Vervolgens contact opgenomen met Zalando, waarop ik een formulier moest invullen.
Gedaan waarop onderstaande teleurstellende reactie:
Bedankt voor je bericht aan Zalando!
Het spijt ons voor het ongemak en de vertraging.
Ons magazijn heeft een onderzoek uitgevoerd en bevestigd dat alle door jouw bestelde artikelen correct zijn gescand en ingepakt en naar je zijn verzonden in het pakket dat je hebt ontvangen.
Verder zijn we niet op de hoogte van enig incident met je pakket tijdens het transport en gaan we ervan uit dat je het in goede staat hebt ontvangen, met alle bestelde artikelen erin. Daarom kunnen wij je geen terugbetaling aanbieden.
Wij danken je voor je begrip.
Dit is toch niet te geloven, dus je moet gewoon betalen voor producten die je nooit ontvangen hebt.
Echt schandalig dat Zalando zo met klanten omgaat!!!
Mijn partner heeft nog gebeld en weer een formulier ingevuld met betreffende medewerker.
Volgende dag mail met zelfde antwoord zoals hierboven.
Heeft iemand tips hoe hier mee om te gaan???
Dit kan toch zomaar niet. Dat je moet betalen voor schoenen die je nooit hebt ontvangen!!!