Kruidvat - Actie 4 rollen voor € 8,-
Geplaatst: 24 mar 2023 21:09
Beste medelid bij Radar - forum,
vanaf begin maart ben ik al bezig om contact te leggen met Kruidvat. In 1van hun winkels stond een actie: '4 rollen voor €8 - Leev' terwijl 1rol of pak €1,50-€1,69 kost?? Wat is de actie?!?
Hierop heb ik de medewerk(st)er aangesproken, zij kon dit niet veranderen. Heb gezegd dat ik Kruidvat ga mailen.
Nu dat heeft heel wat 'kruim gekost'!
Op 9 maart nam ik contact op via de 'Chatbox Kiki' en Klantenservice. Met het juiste emailadres, stuurde ik een 1ste mail; daarop ontving ik geen reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging!!
Gister een kopie van de 1ste email gestuurd; wéér.... géén één reactie.
Dus opnieuw via de Chatbox met een medewerkster gesproken. Deze gesprekken heb ik opgeslagen.
Om het zo duidelijk mogelijk te houden, stuur ik alleen deze email van 9 maart jl. op. Willen jullie meer info, dan hoor ik dit graag. De betreffende foto's staan in een album.
Email: Op do 9 mrt. 2023 10:24
Beste medewerk(st)er bij de Klantenservice Kruidvat,
net heb ik gechat met een van je collega's. Zij gaf mij dit emailadres door.
Het gaat om de actie, vorige week bij Kruidvat - Van Roosmalenplein in 's-HBosch. In de bijlage vindt u de foto's van deze actie en de prijzen die ik voor deze actie bij Kruidvat betaalde!
Dus... actieprijs zou dan ipv 4 rollen voor €8 --> 4 rollen voor €6 behoren te zijn?!
Uw collega heeft al contact opgenomen met dit filiaal; die medewerker gaf door dat de prijs bij Kruidvat €2,49 waren. Daar heb ik ze, in de speciale aanbiedingvakken nog nooit zien staan voor die prijs. Zoals ik in de chat aangaf, wel bij AH. Daarom koop ik ze daar nooit!!
Zie ook in de bijlagen: 'eerdere' prijzen en de chat.
De chat werd afgesloten, terwijl ik aan het typen was!
Mijn vraag was of de Chatbox - Kiky, klantvriendelijker gemaakt kan worden... Wanneer deze robot geen antwoord aanbiedt, kom je als klant weer aan het begin van 'haar riedel' je wordt niet doorgeschakeld naar een "echte" medewerk(st)er. Kan dit aangepast worden?!
Graag een reactie en antwoord(en).
Een prettige dag
Met vriendelijke groet,
Mw. M. Scholman
~~~~~~~~~~~~~
Wat vinden jullie van deze 'Kruidvat-actie' en Klantenservice??!!
vanaf begin maart ben ik al bezig om contact te leggen met Kruidvat. In 1van hun winkels stond een actie: '4 rollen voor €8 - Leev' terwijl 1rol of pak €1,50-€1,69 kost?? Wat is de actie?!?
Hierop heb ik de medewerk(st)er aangesproken, zij kon dit niet veranderen. Heb gezegd dat ik Kruidvat ga mailen.
Nu dat heeft heel wat 'kruim gekost'!
Op 9 maart nam ik contact op via de 'Chatbox Kiki' en Klantenservice. Met het juiste emailadres, stuurde ik een 1ste mail; daarop ontving ik geen reactie, zelfs geen ontvangstbevestiging!!
Gister een kopie van de 1ste email gestuurd; wéér.... géén één reactie.
Dus opnieuw via de Chatbox met een medewerkster gesproken. Deze gesprekken heb ik opgeslagen.
Om het zo duidelijk mogelijk te houden, stuur ik alleen deze email van 9 maart jl. op. Willen jullie meer info, dan hoor ik dit graag. De betreffende foto's staan in een album.
Email: Op do 9 mrt. 2023 10:24
Beste medewerk(st)er bij de Klantenservice Kruidvat,
net heb ik gechat met een van je collega's. Zij gaf mij dit emailadres door.
Het gaat om de actie, vorige week bij Kruidvat - Van Roosmalenplein in 's-HBosch. In de bijlage vindt u de foto's van deze actie en de prijzen die ik voor deze actie bij Kruidvat betaalde!
Dus... actieprijs zou dan ipv 4 rollen voor €8 --> 4 rollen voor €6 behoren te zijn?!
Uw collega heeft al contact opgenomen met dit filiaal; die medewerker gaf door dat de prijs bij Kruidvat €2,49 waren. Daar heb ik ze, in de speciale aanbiedingvakken nog nooit zien staan voor die prijs. Zoals ik in de chat aangaf, wel bij AH. Daarom koop ik ze daar nooit!!
Zie ook in de bijlagen: 'eerdere' prijzen en de chat.
De chat werd afgesloten, terwijl ik aan het typen was!
Mijn vraag was of de Chatbox - Kiky, klantvriendelijker gemaakt kan worden... Wanneer deze robot geen antwoord aanbiedt, kom je als klant weer aan het begin van 'haar riedel' je wordt niet doorgeschakeld naar een "echte" medewerk(st)er. Kan dit aangepast worden?!
Graag een reactie en antwoord(en).
Een prettige dag
Met vriendelijke groet,
Mw. M. Scholman
~~~~~~~~~~~~~
Wat vinden jullie van deze 'Kruidvat-actie' en Klantenservice??!!