Pagina 1 van 1

KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 30 mar 2023 11:44
door MariekeZielman
Hallo,
Op 6 maart heb ik een nieuwe telefoon besteld bij KPN, mede omdat zij een inruilactie hebben op de website. Mijn oude telefoon was kapot en ik zou naast een bedrag wat de telefoon waard was €150,00 extra krijgen bij aanschaf van een iphone 13. Alles geregeld via Recommerce groupe.
Nu heb ik de waarde, die ze via de website hadden vastgesteld, van mijn oude telefoon terug gekregen, maar die €150,00 extra nog niet. Hier zou ik een extra bericht over ontvangen, maar dit heb ik nog niet gehad. Ik heb nu contact opgenomen met Recommerce groupe, maar dit kan alleen via mail.
Daarnaast zie ik nu dat de aanbieding van kpn, welke nog steeds loopt, met het extra inruilbedrag bij aanschaf van een bepaald toestel ondertussen is veranderd. Toen ik de aankoop deed van een iphone 13 op 6 maart was de extra inruilwaarde €150,00 en nu staat deze aanbieding online alleen bij de aanschaf van een iphone 14 pro.
Ik vroeg mij af of mensen ervaringen hebben hiermee en met recommerce groupe. kpn verwijst mij door naar recommerce group.
Bedankt alvast,
Marieke

Re: KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 30 mar 2023 12:18
door Seinhuis
Indien u een overeenkomst heeft gesloten met KPN dan is KPN verantwoordelijk voor de uitvoering.

Indien KPN het probleem niet oplost dan kunt u terecht bij uw rechtsbijstandverzekering of bij www.juridischloket.nl voor hulp of advies.

U kunt zelfstandig naar www.degeschillencommissie.nl voor een bindend uitspraak.

Re: KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 30 mar 2023 13:14
door rvjapio
lees de 2100 reviews bij 'klacht recommerce group' en u weet gelijk waarom u geen antwoord krijgt.

Re: KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 30 mar 2023 14:58
door MariekeZielman
Dank voor uw reactie. Ik kan het item niet vinden wat u bedoeld. Kunt u een link daarnaar plaatsen?

Re: KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 30 mar 2023 15:02
door Lady1234

Re: KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 30 mar 2023 16:56
door Smokey20
Een vraag hierover..

Wanneer het inruilbedrag zo fors aangepast wordt zoals ik in de vele reviews lees, vervalt dan niet de hele overeenkomst van de aanschaf van de telefoon?

Re: KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 31 mar 2023 21:00
door MariekeZielman
Er wordt wel aangegeven dat bij een ander bedrag de telefoon terug gestuurd kan worden. Maar dit gaat volgens mij niet over de bonus. Dat gaat over de waarde die ze de telefoon geven.

Re: KPN inruilactie telefoon door Recommerce Group

Geplaatst: 11 mei 2023 15:35
door djhcoumans
Ook via KPN/Recommerce een telefoon retour gestuurd. Ik kreeg bericht dat mijn toestel nog geregistreerd was in de icloud.
Ik was er 100% van overtuigd dat ik mijn toestel eruit had gehaald, en na controle bleek dit ook zo te zijn.
Toch met Apple contact gehad en op basis van imei laten controleren of het toestel ergens is blijven hangen, ook dit bleek niet het geval.
Bewijs stukken aangeleverd bij Recommerce en sindsdien is het radio stilte.

Ik wacht nog een paar dagen daarna schakel ik de rechtsbijstand in.