geen geld terug externe verkoper Bol.com
Geplaatst: 02 apr 2023 19:43
Hallo allemaal!
Ik heb een probleem met een externe verkoper van Bol.com. Ik heb er 1 1/2 maand een radiatorventilator besteld. Nu was ik er niet tevreden mee omdat die teveel geluid maakt. Dat kan natuurlijk. Toen heb ik de radiatorventilator in goede orde geretouneerd. Ik kan via track-and-trace van Postnl zien dat de radiatorventilator goed is aangekomen bij de externe verkoper. Tot op heden heb ik echter nog niet mijn geld terug. Het gaat immers om EUR 149. Ik heb via Bol.com verschillende mailtjes aan de externe verkoper gestuurd, maar geen reactie. Ook via Bol.com verschilldende pogingen gedaan dat Bol.com iets doet. Hier krijg ik ook geen reactie terug. Zij zijn juridisch gezien niet de verkoper, maar ik had in ieder geval wel reactie terug verwacht. Inmiddels is de externe verkoper ook geen externe verkoper meer van Bol.com. Uiteindelijk nog een aangetekende brief gestuurd aan de externe verkoper, maar diet komt niet aan. Volgens mij heeft heeft de externe verkoper ook de kantoorruimte opgezegd. Hebben jullie nog tips hoe ik mijn geld nog terug kan krijgen, of zouden jullie hier geen moeite doen?
Ik heb een probleem met een externe verkoper van Bol.com. Ik heb er 1 1/2 maand een radiatorventilator besteld. Nu was ik er niet tevreden mee omdat die teveel geluid maakt. Dat kan natuurlijk. Toen heb ik de radiatorventilator in goede orde geretouneerd. Ik kan via track-and-trace van Postnl zien dat de radiatorventilator goed is aangekomen bij de externe verkoper. Tot op heden heb ik echter nog niet mijn geld terug. Het gaat immers om EUR 149. Ik heb via Bol.com verschillende mailtjes aan de externe verkoper gestuurd, maar geen reactie. Ook via Bol.com verschilldende pogingen gedaan dat Bol.com iets doet. Hier krijg ik ook geen reactie terug. Zij zijn juridisch gezien niet de verkoper, maar ik had in ieder geval wel reactie terug verwacht. Inmiddels is de externe verkoper ook geen externe verkoper meer van Bol.com. Uiteindelijk nog een aangetekende brief gestuurd aan de externe verkoper, maar diet komt niet aan. Volgens mij heeft heeft de externe verkoper ook de kantoorruimte opgezegd. Hebben jullie nog tips hoe ik mijn geld nog terug kan krijgen, of zouden jullie hier geen moeite doen?