Coolblue...
Geplaatst: 04 apr 2023 18:34
Wellicht hebben mede forum leden een goed idee hoe verder..
Gisteren een bestelling gedaan bij Coolblue ( bij elkaar iets van 2000 euro )
1 x laptop
3 x dezelfde Samsung tablet
3 x tablet hoesje
Vandaag kwam de bestelling binnen.
Er mist 1 tablet.
Op de factuur staan 3 serie nummers, 2 nummers kloppen, het 3e nummer is totaal afwijkend ( alleen cijfers en geen letters ) en na een telefoontje naar Samsung blijkt het ook geen serie nummer van een Samsung tablet te zijn.
Mijn gesprek met Coolblue in het kort:
Ik: ik mis een tablet van de bestelling
Coolblue: een momentje, we gaan even kijken
20 minuten wachten..
Coolblue: We hebben het nagekeken en we gaan een melding aanmaken bij PostNL
Ik: Hoezo ?, de doos is niet beschadigd !
Coolblue: De doos moet 8.2 kilo wegen met alles erin, we laten PostNL het uitzoeken
Ik: hoe weten jullie dat alle producten 8.2 kilo wegen ?
Coolblue: wij weten van alle producten het gewicht
Ik: De doos weegt idd tussen de 8.1 en 8.2 kilo
Coolblue: Precies, daarom laten we het uitzoeken
Ik: 8.2 kilo met 2 tablets ipv 3 tablets !
Coolblue: We laten het door PostNL uitzoeken, gaat 5 werkdagen duren
Ik: Over 10 minuten kan ik met de doos in jullie winkel staan, kunnen ze het zelf wegen
Coolblue: We laten het door PostNL uitzoeken, gaat 5 werkdagen duren
Ik: Het serie nummer van de tablet die mist is trouwens helemaal niet bekend bij Samsung
Coolblue: je raad het al... we laten het door PostNL uitzoeken
Ik: maar PostNL heeft toch niets om uit te zoeken ??
Coolblue:....
Ik: Dus dan zit ik als ik goede vrijdag en pasen mee reken bijna 2 weken met een doos van 8.2 kilo vol met spullen die mij 2000 euro hebben gekost, waar ik niets mee kan ?, tenslotte moet ik kunnen bewijzen dat de doos met 2 tablets 8.2 kilo weegt.
Coolblue: Maar u kunt de rest vd spullen gewoon gebruiken hoor.
Ik: yeah, right !
Coolblue: we moeten dit eerst bij PostNL neerleggen.
Ik: zucht....
Coolblue: we laten het U zo snel mogelijk weten.
Ik: zucht....
Enfin....ik ga ze maar elke dag bellen...
Gr
Alex
Gisteren een bestelling gedaan bij Coolblue ( bij elkaar iets van 2000 euro )
1 x laptop
3 x dezelfde Samsung tablet
3 x tablet hoesje
Vandaag kwam de bestelling binnen.
Er mist 1 tablet.
Op de factuur staan 3 serie nummers, 2 nummers kloppen, het 3e nummer is totaal afwijkend ( alleen cijfers en geen letters ) en na een telefoontje naar Samsung blijkt het ook geen serie nummer van een Samsung tablet te zijn.
Mijn gesprek met Coolblue in het kort:
Ik: ik mis een tablet van de bestelling
Coolblue: een momentje, we gaan even kijken
20 minuten wachten..
Coolblue: We hebben het nagekeken en we gaan een melding aanmaken bij PostNL
Ik: Hoezo ?, de doos is niet beschadigd !
Coolblue: De doos moet 8.2 kilo wegen met alles erin, we laten PostNL het uitzoeken
Ik: hoe weten jullie dat alle producten 8.2 kilo wegen ?
Coolblue: wij weten van alle producten het gewicht
Ik: De doos weegt idd tussen de 8.1 en 8.2 kilo
Coolblue: Precies, daarom laten we het uitzoeken
Ik: 8.2 kilo met 2 tablets ipv 3 tablets !
Coolblue: We laten het door PostNL uitzoeken, gaat 5 werkdagen duren
Ik: Over 10 minuten kan ik met de doos in jullie winkel staan, kunnen ze het zelf wegen
Coolblue: We laten het door PostNL uitzoeken, gaat 5 werkdagen duren
Ik: Het serie nummer van de tablet die mist is trouwens helemaal niet bekend bij Samsung
Coolblue: je raad het al... we laten het door PostNL uitzoeken
Ik: maar PostNL heeft toch niets om uit te zoeken ??
Coolblue:....
Ik: Dus dan zit ik als ik goede vrijdag en pasen mee reken bijna 2 weken met een doos van 8.2 kilo vol met spullen die mij 2000 euro hebben gekost, waar ik niets mee kan ?, tenslotte moet ik kunnen bewijzen dat de doos met 2 tablets 8.2 kilo weegt.
Coolblue: Maar u kunt de rest vd spullen gewoon gebruiken hoor.
Ik: yeah, right !
Coolblue: we moeten dit eerst bij PostNL neerleggen.
Ik: zucht....
Coolblue: we laten het U zo snel mogelijk weten.
Ik: zucht....
Enfin....ik ga ze maar elke dag bellen...
Gr
Alex