Veranda Overkapping met schuifpui HR+
Geplaatst: 04 mei 2023 09:19
Beste Allen,
In juni 2021 hebben wij een Veranda Overkapping gekocht bij More Veranda voor een totaal bedrag van €7000. More Veranda heeft eerst de Veranda geplaatst en na inmeting is de schuifpui besteld. Bij de levering van de schuifpui hebben ze enkel beglazing schuifpui geleverd en geplaatst. Sinds de plaatsing zijn wij bezig dit gecorrigeerd te krijgen en tot mijn spijt is het niet gelukt. Op goed vertrouwen had ik het totaal bedrag betaald. Ik ben al die tijd aan een lijntje gehouden. More Veranda is diverse keren langsgeweest om het glas opnieuw te meten en dat ze hebben besteld. Als we bellen nemen ze dan niet op en de keren dat we ze kunnen bereiken hebben ze altijd een verhaal. Of ze zijn de maten kwijt geraakt, ik moest opnieuw meten en opsturen. Andere keer werd gezegd door de Aardbeving in Turkije is de manager en enkele werknemers gaan helpen. Weer werd gezegd, er iemand ziek en men is naar het buitenland. Totdat ik een bericht op hun Facebook pagina had geplaatst met mijn verhaal en diverse mensen hadden gelezen en commentaar gegeven, hebben ze zelf contact gezocht en zou op een professioneel manier hersteld worden. Intussen hebben ontdekt hoe je berichten op Facebook kan verwijderen of pauzeren willen ze niet meer herstellen.
Mijn vraag is hoe jullie mij kunnen helpen of advies geven hoe dit op te lossen?
Graag zie ik jullie feedback tegemoet.
Mvgt,
Kishan
In juni 2021 hebben wij een Veranda Overkapping gekocht bij More Veranda voor een totaal bedrag van €7000. More Veranda heeft eerst de Veranda geplaatst en na inmeting is de schuifpui besteld. Bij de levering van de schuifpui hebben ze enkel beglazing schuifpui geleverd en geplaatst. Sinds de plaatsing zijn wij bezig dit gecorrigeerd te krijgen en tot mijn spijt is het niet gelukt. Op goed vertrouwen had ik het totaal bedrag betaald. Ik ben al die tijd aan een lijntje gehouden. More Veranda is diverse keren langsgeweest om het glas opnieuw te meten en dat ze hebben besteld. Als we bellen nemen ze dan niet op en de keren dat we ze kunnen bereiken hebben ze altijd een verhaal. Of ze zijn de maten kwijt geraakt, ik moest opnieuw meten en opsturen. Andere keer werd gezegd door de Aardbeving in Turkije is de manager en enkele werknemers gaan helpen. Weer werd gezegd, er iemand ziek en men is naar het buitenland. Totdat ik een bericht op hun Facebook pagina had geplaatst met mijn verhaal en diverse mensen hadden gelezen en commentaar gegeven, hebben ze zelf contact gezocht en zou op een professioneel manier hersteld worden. Intussen hebben ontdekt hoe je berichten op Facebook kan verwijderen of pauzeren willen ze niet meer herstellen.
Mijn vraag is hoe jullie mij kunnen helpen of advies geven hoe dit op te lossen?
Graag zie ik jullie feedback tegemoet.
Mvgt,
Kishan