Sarenza - wacht al maanden op terugbetaling
Geplaatst: 12 mei 2023 12:39
Hallo,
Ik heb in december een paar schoenen gekocht via de webwinkel Sarenza. Binnen een paar dagen waren ze stuk en ik heb contact gehad met de klantenservice over hoe of wat. Die bleven telkens vragen om meer foto's voor de kwaliteitsafdeling. Daar heb ik aan voldaan en vervolgens niks meer gehoord. Na de feestdagen gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik de schoenen terug mocht sturen en dat het geld over gemaakt zou worden. Ik zou een mail krijgen met hoe ik het terug moest sturen. Die mail heb ik nooit gehad. Uiteindelijk zijn de schoenen via een retourlabel teruggestuurd. Begin maart zijn volgens de Track en Trace Code de schoenen bezorgd en volgens Sarenza zou ik dan binnen twee dagen het geld terugkrijgen. Dit is inmiddels nog steeds niet geretourneerd. Ik heb de klantenservice aan aantal keer gebeld maar kreeg te horen dat die medewerkers allemaal vanuit huis werken en dat er in Nederland geen kantoor is. Ook kunnen (of mogen) ze niemand doorverbinden naar andere afdelingen. Inmiddels worden emails genegeerd, is het klantenservicenummer niet meer bereikbaar en is ook een klacht bij het Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie inmiddels verstreken.
Ik word er een beetje moedeloos van en wil graag weten welke stappen ik kan ondernemen.
Ik heb in december een paar schoenen gekocht via de webwinkel Sarenza. Binnen een paar dagen waren ze stuk en ik heb contact gehad met de klantenservice over hoe of wat. Die bleven telkens vragen om meer foto's voor de kwaliteitsafdeling. Daar heb ik aan voldaan en vervolgens niks meer gehoord. Na de feestdagen gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik de schoenen terug mocht sturen en dat het geld over gemaakt zou worden. Ik zou een mail krijgen met hoe ik het terug moest sturen. Die mail heb ik nooit gehad. Uiteindelijk zijn de schoenen via een retourlabel teruggestuurd. Begin maart zijn volgens de Track en Trace Code de schoenen bezorgd en volgens Sarenza zou ik dan binnen twee dagen het geld terugkrijgen. Dit is inmiddels nog steeds niet geretourneerd. Ik heb de klantenservice aan aantal keer gebeld maar kreeg te horen dat die medewerkers allemaal vanuit huis werken en dat er in Nederland geen kantoor is. Ook kunnen (of mogen) ze niemand doorverbinden naar andere afdelingen. Inmiddels worden emails genegeerd, is het klantenservicenummer niet meer bereikbaar en is ook een klacht bij het Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie inmiddels verstreken.
Ik word er een beetje moedeloos van en wil graag weten welke stappen ik kan ondernemen.