Maakt Booking.com misbruik van kleine foutjes?
Geplaatst: 13 jun 2023 17:45
Vorige week heb ik bij Booking.com geboekt naar de accommodatie A&O Hostel Wien Hauptbahnhof zonder een annuleringsverzekering.
Later kwam ik erachter dat ik de verkeerde datum had geboekt.
Als eerst heb ik contact opgenomen met Booking. Zij zeiden over de mail dat ze niets konden doen. Toen heb ik de accommodatie zelf via Whatsapp benaderd. Er werd gezegd dat ik via een handelspartner van Booking heb geboekt en dat ik hen moest benaderen. Die bedrijfspartner heet Agoda. De accommodatie heeft mij het nummer gegeven en heb contact met hen opgenomen. Agoda zij dat ze een verzoek van Booking nodig hadden.
Dus toen heb ik Booking weer benaderd, maar stuurde mij weer naar de accommodatie. De accommodatie en ik vonden dat vreemd omdat ik bij Booking geboekt heb. En ook Agoda zei dat ik bij Booking moest zijn. Nogmaals contact opgenomen, maar Booking stuurde me van het kastje naar de muur.
De accommodatie waar ik ga verblijven zei toen dat ik altijd het recht heb om het te wijzigen en dat Booking verplicht is om dit aan te passen.
Booking bleef bij zijn standpunt waardoor ik de boeking wel opnieuw moest doen zonder dat ik er geld voor terug kreeg. Ik walg van Booking en voel me erg belazerd.
Later kwam ik erachter dat ik de verkeerde datum had geboekt.
Als eerst heb ik contact opgenomen met Booking. Zij zeiden over de mail dat ze niets konden doen. Toen heb ik de accommodatie zelf via Whatsapp benaderd. Er werd gezegd dat ik via een handelspartner van Booking heb geboekt en dat ik hen moest benaderen. Die bedrijfspartner heet Agoda. De accommodatie heeft mij het nummer gegeven en heb contact met hen opgenomen. Agoda zij dat ze een verzoek van Booking nodig hadden.
Dus toen heb ik Booking weer benaderd, maar stuurde mij weer naar de accommodatie. De accommodatie en ik vonden dat vreemd omdat ik bij Booking geboekt heb. En ook Agoda zei dat ik bij Booking moest zijn. Nogmaals contact opgenomen, maar Booking stuurde me van het kastje naar de muur.
De accommodatie waar ik ga verblijven zei toen dat ik altijd het recht heb om het te wijzigen en dat Booking verplicht is om dit aan te passen.
Booking bleef bij zijn standpunt waardoor ik de boeking wel opnieuw moest doen zonder dat ik er geld voor terug kreeg. Ik walg van Booking en voel me erg belazerd.