Pagina 1 van 1
Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 20 jun 2023 11:37
door Frankvdm
Hebben meer forumleden problemen met opladergigant?
Heb daar iets besteld en zij zeggen dat ze het verstuurd hebben maar kunnen geen track and trace code geven en verder reageren ze niet.
Wil daar aangifte van doen maar mogelijk zijn er meer slachtoffers.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 21 jun 2023 09:27
door Morgan le Fay
Ik bestel dat spul in China rechtstreeks. Dan weet je zeker dat het wat langer duurt en het is een flink stuk goedkoper.
Aangifte van wat. Weet niet of u het nieuws heeft gevolgd maar het is een beetje druk in pakketjes land.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 21 jun 2023 09:31
door Moneyman
Frankvdm schreef: ↑20 jun 2023 11:37
Wil daar aangifte van doen maar mogelijk zijn er meer slachtoffers.
Aangifte is prematuur: er is slechts sprake van (civiele) wanprestatie, niet van strafrechtelijke zaken.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 14 mar 2024 16:56
door Annelijn Rust
Leveringsproblemen?! Ja, ja...
Op donderdag 7 maart 2024 heb ik een Vospo smartwatch GPS sporthorloge zwart - 8 dagen batterijduur artikelcode 8721001520053 besteld. Deze zou geleverd worden een dag na bestellen, op zaterdag 9 maart kreeg ik een mail dat ze de voorraad verkeerd hadden geteld en dat deze voor korte duur niet beschikbaar zou zijn. De horloges zouden binnen zijn op maandag en dan wordt het direct verstuurd.
Op dinsdag kreeg ik een T&T code via PostNL, maar het pakket was niet ontvangen. Op woensdag nogmaals navraag gedaan bij het bedrijf en er was iets fout gegaan, ze zouden direct met spoed versturen. Op donderdag middag nog steeds niets ontvangen door PostNL.
Na een mail gestuurd te hebben, bleken ze leveringsproblemen te hebben en werd mij een alternatief (beduidend minder voor hetzelfde geld) aangeboden die ze wel zouden kunnen leveren. Ik heb aangegeven dat als ze de bestelde Smartwatch niet konden leveren ik een negatieve reactie zou plaatsen, hierna kreeg ik een bedreiging dat ze aangifte zouden doen bij de politie wegens smaad. Ik heb mijn order per direct geannuleerd en ik hoop mijn geld op tijd (zij zeggen 3 tot 9 werkdagen) terug te hebben.
Laaste keer dat ik bestel bij dit bedrijf!
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 16 mar 2024 22:33
door rwolters
Morgan le Fay schreef: ↑21 jun 2023 09:27
Ik bestel dat spul in China rechtstreeks. Dan weet je zeker dat het wat langer duurt en het is een flink stuk goedkoper.
Aangifte van wat. Weet niet of u het nieuws heeft gevolgd maar het is een beetje druk in pakketjes land.
En dat het mogelijk niet aan de CE regels voldoet. Maakt mij niet uit, het is niet mijn huis dat af fikt als het fout gaat.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 16 mar 2024 22:59
door Speedy123
Morgan le Fay schreef: ↑21 jun 2023 09:27
Weet niet of u het nieuws heeft gevolgd maar het is een beetje druk in pakketjes land.
Er is geen Track&Trace beschikbaar. Er is dus niets verstuurd. Het ligt dus niet aan de pakketvervoerder. Er wordt simpelweg niet geleverd en daar wordt kennelijk over gelogen door de leverancier.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 16 mar 2024 23:12
door Arizonakid
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 16 mar 2024 23:31
door Methusalah
Met zo'n bedrijfsnaam verbaast dat mij helemaal niets. Dat alleen al is een rode vlag.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 16 mar 2024 23:54
door Speedy123
Van hun website:
Als je vóór 23:30 een bestelling plaatst, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Dit betekent dat wij de bestelling hebben overgedragen aan onze verzendpartner PostNL. Je bestelling ontvang je dan de volgende dag in huis (NL & BE).
Het kan geen dropshipper zijn. Ze claimen binnen een dag te leveren.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 17 mar 2024 00:26
door Thijs124
Want......... een dropshipper is altijd eerlijk?
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 17 mar 2024 21:34
door Speedy123
Thijs124 schreef: ↑17 mar 2024 00:26
Want......... een dropshipper is altijd eerlijk?
Als een partij beweert binnen een dag via post.nl te leveren en je ook bij het verzenden als de track&trace te verschaffen terwijl dat in het geheel niet kan omdat ze vanuit een derde land zoals China verschepen, dan is het gewoon oplichting. Heeft dan niets met dropshipping te maken.
Oplichting
Oplichting of fraude is een vorm van bedrog waarbij iemand je misleidt om er zelf financieel beter van te worden.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 17 mar 2024 22:01
door Nijogeth
rwolters schreef: ↑16 mar 2024 22:33
Morgan le Fay schreef: ↑21 jun 2023 09:27
Ik bestel dat spul in China rechtstreeks. Dan weet je zeker dat het wat langer duurt en het is een flink stuk goedkoper.
Aangifte van wat. Weet niet of u het nieuws heeft gevolgd maar het is een beetje druk in pakketjes land.
En dat het mogelijk niet aan de CE regels voldoet. Maakt mij niet uit, het is niet mijn huis dat af fikt als het fout gaat.
Dat geldt voor zoveel dingen. Lang niet alles waar CE op staat is ook echt getest, een fabrikant kan dat er gewoon opzetten en mag het dan verkopen. Pas als er iets mis gaat heeft de fabrikant een probleem, als men het niet getest heeft.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 12 apr 2024 21:50
door Halux2001
Probleem met communicatie met Opladergigant.nl
Heb een smartwatch besteld, betaald en ook geleverd gekregen.
Echter, ik wil het ding terugsturen, want het is niet naar mijn zin....dus retour aangemeld, volgens de website kun je dat doen, er wordt binnen 24 uur gereageerd op je mail en je krijgt je geld zonder meer terug.
Ik wacht op een Post.nl label....krijg geen enkele reactie en ook wordt de telefoon niet opgenomen.
Mailbox is vol wordt er steeds gezegd.
Ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten als ik het zo terugstuur, dus dat doe ik maar even niet.
waardeloos, zulke slechte bereikbaarheid.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 14 apr 2024 14:48
door marcbok
2 weken geleden een bestelling geplaatst voor 2 smartwatches. Netjes een dag later bericht gekregen dat ze reeds verstuurd zouden zijn en dat ik binnen de 24u bericht zou krijgen met een traceringsnummer. Sindsdien complete stilte.
Op mijn herhaaldelijke e-mails krijg ik geen antwoord en via het telefoonnummer kom je bij een volle mailbox, dus ook geen optie.
Deze firma is m.a.w. op geen enkele manier te bereiken.
Oplichtergigant is een correctere naam voor deze site.
Hoe kan ik dit opgelost krijgen?
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 15 apr 2024 11:20
door juliomariner
Door de "smartwatches" op Alieexpres te bestellen. Zijn ze een stuk goedkoper en levering is vrijwel zeker.
Dat de kwaliteit k.. is moet maar op de koop toenemen.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 15 apr 2024 11:41
door Thijs124
Twee weken is sowieso te kort voor een dropshipper.
Misschien komt er nog iets volgende maand.
De volgende keer via AliExpress of Temu.
Dan krijg je er tien voor hetzelfde geld.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 15 apr 2024 11:44
door juliomariner
De laatste tijd krijg ik bestellingen van oom Ali binnen 8 dagen dus een dropshipper zou dat ook kunnen.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 15 apr 2024 14:54
door PGros
Thijs124 schreef: ↑15 apr 2024 11:41
Twee weken is sowieso te kort voor een dropshipper.
Er zijn dropshippers die gewoon de volgende dag bezorgen. Jij hebt een verkeerd beeld van een dropshipper.
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 03 mei 2024 13:04
door KimZion
Zoals ik hier bij bijna alle reviews lees.
GEEN LEVERING of veel later dan beloofd.
GEEN BEREIKBAARHEID zowel TELEFONISCH als via de MAIL.
Smartwatch uiteindelijk ontvangen maar ZONDER MAGNETISCHE OPLAADKABEL en Nederlandse beschrijving.
BELOOFDE Gratis Retourticket aangevraagd.
GRATIS RETOURTICKET word NIET gestuurd.
Je moet zelf kosten betalen terug sturen.
Word zogenaamd daarna wel terugbetaalt.
Onzin natuurlijk want de horloge komt ZONDER magnetische oplaadkabel terug omdat ik deze niet ontvangen heb,dus een mooi excuus om verzendkosten niet terug te betalen.
TRAP ER NIET IN WAARDELOZE SERVICE
OF EIGENLIJK GEEN SERVICE
Re: Problemen met Opladergigant?
Geplaatst: 07 mei 2024 10:02
door gds
Ook ik heb een klacht over opladergigant. Een bestelling geplaatst die op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Niks ontvangen en toen een mail gestuurd. Kreeg de onderstaande mail terug, dit was op 24 februari. Wacht nog steeds op de terug betaling. Heb al meerdere mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie. Ik heb diverse malen gebeld maar er wordt niet opgenomen.
Geachte heer/mevrouw,
Wat jammer om te horen dat er iets niet goed is gegaan, dit spijt ons zeer. Ik zie dat het leveringsprobleem groter is dan gedacht en dat de goederen pas rond 1 maart in ons bezit zijn. Ik heb dan ook moeten beslissen om uw order te annuleren en deze terug te betalen. Dit spijt ons zeer. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Lois